Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАннєнков, Сергій Сергійович-
dc.date.accessioned2025-06-11T08:01:05Z-
dc.date.available2025-06-11T08:01:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАннєнков С. Розроблення цифрового інструментарію для удосконалення дистанційного навчання: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ДПСКС. ПЗ / С. Аннєнков; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 88. с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29030-
dc.description.abstractUA: Метою атестаційної роботи є розроблення та тестування розроблення цифрового інструментарію для удосконалення дистанційного навчання. У ході виконання атестаційної роботи було проведено аналіз теоретико- аналітичних засад дистанційної освіти та вивчено фундаментальні принципи проектування когнітивних тестів для забезпечення валідності та надійності оцінювання. Було спроектовано та розроблено програмний продукт у вигляді Telegram-бота на мові програмування Python. Реалізовано інтеграцію з мовною моделлю Google Gemini через API для аналізу текстових даних. Бот здатен приймати файли у форматах .xlsx та .csv, що містять перелік питань та відкритих відповідей студентів, асинхронно обробляти кожен рядок та надсилати запити до штучного інтелекту для отримання оцінки за 100- бальною шкалою та розгорнутого аналізу відповіді. Для перевірки ефективності інструментарію було проведено експериментальне тестування, в ході якого порівнювалися оцінки, надані штучним інтелектом, з оцінками викладача для завдань різних когнітивних рівнів. Результати показали високий рівень узгодженості, підтвердивши потенціал інструменту як потужного асистента для викладачів, здатного значно зменшити навантаження та прискорити процес надання зворотного зв’язку.uk_UA
dc.description.abstractEN: The purpose of the qualification work is the development and testing of a digital toolkit to improve distance learning. During the execution of the qualification work, an analysis of the theoretical and analytical foundations of distance education was conducted, and the fundamental principles of designing cognitive tests to ensure the validity and reliability of assessment were studied. A software product in the form of a Telegram bot was designed and developed using the Python programming language. Integration with the Google Gemini language model was implemented via API for text data analysis. The bot is capable of accepting files in .xlsx and .csv formats containing a list of questions and students' open-ended answers, asynchronously processing each row, and sending requests to the artificial intelligence to obtain a score on a 100-point scale and a detailed analysis of the answer. To verify the effectiveness of the toolkit, experimental testing was conducted, during which the scores provided by the artificial intelligence were compared with the teacher's assessments for tasks of different cognitive levels. The results showed a high level of consistency, confirming the tool's potential as a powerful assistant for teachers, capable of significantly reducing the workload and speeding up the feedback process.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectTelegram- ботuk_UA
dc.subjectGoogle Geminiuk_UA
dc.subjectавтоматизоване оцінюванняuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectвідкриті відповідіuk_UA
dc.subjectкогнітивні тестиuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectTelegram botuk_UA
dc.subjectGoogle Geminiuk_UA
dc.subjectautomated assessmentuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectopen- ended questionsuk_UA
dc.subjectcognitive testsuk_UA
dc.titleРозроблення цифрового інструментарію для удосконалення дистанційного навчання-
dc.title.alternativeDeveloping digital tools to improve distance learning-
dc.typeQualification paper-
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аннєнков.pdf582.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.