Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеньшиков, Василь-
dc.date.accessioned2025-06-14T08:20:45Z-
dc.date.available2025-06-14T08:20:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМеньшиков В. Розроблення та дослідження цифрового НІХ-фільтра локомотивної системи сигналізації: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня «бакалавр» BKP 01.25.02.38.ПЗ / В. Меньшиков; керівник О. Сосунов; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 114 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29070-
dc.description.abstractUA: В кваліфікаційній роботі проведено вдосконалення фільтра локомотивної системи сигналізації. Ця система застосовується як додатковий засіб регулювання руху поїздів на дільницях, обладнаних автоблокуванням. Для визначення шляхів вдосконалення фільтра системи локомотивної сигналізації розглянути потенційна завадостійкість каналу локомотивної системи сигналізації, нелінійні спотворення у каналі та комплекс мер щодо підвищення стійкості його роботи. Розроблений цифровий смуговий НІХ-фільтр для придушення як дискретної компоненти так й неперервної компоненти завад. На підставі впливу округлення коефіцієнтів фільтра на результуючу амплітудно- частотну характеристику запропонований можливий варіант апаратної реалізації.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the qualification work, the filter of the locomotive signaling system was improved. This system is used as an additional means of regulating train traffic on sections equipped with auto-blocking. To determine ways to improve the filter of the locomotive signaling system, the potential noise immunity of the locomotive signaling system channel, nonlinear distortions in the channel and a set of measures to increase the stability of its operation were considered. A digital band-pass IIR-filter was developed to suppress both the discrete component and the continuous component of interference. Based on the influence of rounding the filter coefficients on the resulting amplitude-frequency characteristic, a possible hardware implementation option was proposed.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleРозроблення та дослідження цифрового НІХ-фільтра локомотивної системи сигналізаціїuk_UA
dc.typeQualification paper-
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меньшиков.pdf593.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.