Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПархоменко, Владислав Олександрович-
dc.date.accessioned2025-06-14T08:35:35Z-
dc.date.available2025-06-14T08:35:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПархоменко В. Розроблення пристрою для автоматизованого діагностування стану компонентів тональних рейкових кіл: Пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.02.23.ПЗ / В. Пархоменко; керівник В. Хісматулін; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29071-
dc.description.abstractUA: Бакалаврська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню тональних рейкових кіл (ТРК3), які використовуються в системах автоматичного регулюван- ня руху на залізницях. У першому розділі розглядається література, ставляться цілі та завдання дослідження. Описуються основні параметри ТРК3, кабельні мережі, обладнання для їх роботи, а також система централізованого розміщення апаратури. Окремо висвітлюються питання технічного обслуговування та профі- лактики, а також підбиваються підсумки. Другий розділ присвячений аналізу впливу зовнішніх факторів на стабільність роботи ТРК3. Розглядаються електро- магнітні перешкоди, зміни характеристик елементів кіл та ізоляції баласту. Визна- чаються оптимальні умови роботи в нормальному та шунтовому режимах, прово- дяться відповідні розрахунки. Третій розділ описує пристрій для автоматизованого діагностування стану компонентів ТРК3. Подається його структурна та принципова схеми, пояснюється, як він перевіряє колійні генератори та приймачі. Робота спрямована на підвищен- ня надійності та ефективності тональних рейкових кіл шляхом аналізу їх роботи, виявлення проблем і створення сучасного діагностичного обладнання. Результати можуть бути корисними для вдосконалення залізничних систем автоматизації.uk_UA
dc.description.abstractEN: The bachelor's qualification work is devoted to the study of tone rail circuits (TRC3) used in automatic traffic control systems on railways. The first chapter reviews the literature, sets the goals and objectives of the study. It describes the main parameters of TRC3, cable networks, equipment for their operation, as well as the system of cen- tralized placement of equipment. The issues of maintenance and prevention are covered separately, and the results are summarized. The second section is devoted to the analysis of the influence of external factors on the stability of the fuel dispenser3. Electromag- netic interference, changes in the characteristics of circuit elements and ballast insula- tion are considered. The optimal operating conditions in normal and shunt modes are determined, and the corresponding calculations are performed. The third section describes the device for automated diagnostics of the state of the fuel dispenser components3. Its structural and schematic diagrams are presented, and it is explained how it checks track generators and receivers. The work is aimed at improv- ing the reliability and efficiency of tone rail circuits by analyzing their operation, identi- fying problems, and creating modern diagnostic equipment. The results can be useful for improving railway automation systems.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectтональні рейкові колаuk_UA
dc.subjectТРК3uk_UA
dc.subjectавтоматичне регулювання рухуuk_UA
dc.subjectкабельні мережіuk_UA
dc.subjectелектромагнітні перешкодиuk_UA
dc.subjectізоляція баластуuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectремонтно – профілактичні заходиuk_UA
dc.subjectзалізнична автоматикаuk_UA
dc.subjectфункціональна стійкістьuk_UA
dc.subjectнормальний режимuk_UA
dc.subjectшунтовий режимuk_UA
dc.subjectколійні генераториuk_UA
dc.subjectколійні приймачіuk_UA
dc.subjecttone rail circuitsuk_UA
dc.subjectautomatic traffic controluk_UA
dc.subjectcable networksuk_UA
dc.subjectelectromagnetic interferenceuk_UA
dc.subjectballast isolationuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.subjectrepair and preventive measuresuk_UA
dc.subjectrailway automationuk_UA
dc.subjectfunctional stabilityuk_UA
dc.subjectnormal modeuk_UA
dc.subjectshunt modeuk_UA
dc.subjecttrack generatorsuk_UA
dc.subjecttrack receiversuk_UA
dc.subjectautomated diagnosticsuk_UA
dc.titleРозроблення пристрою для автоматизованого діагностування стану компонентів тональних рейкових кілuk_UA
dc.typeQualification paper-
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пархоменко.pdf272.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.