Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоробйов, Олексій Володимирович-
dc.date.accessioned2025-06-14T14:24:16Z-
dc.date.available2025-06-14T14:24:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВоробйов О. Розробка системи автоматизації управління рухом поїздів на основі мікропроцесорної централізації: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.01.02.ПЗ / О. Воробйов; керівник О. Ананьєва; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29076-
dc.description.abstractUA: Дипломна робота присвячена розробці системи автоматизації управління рухом поїздів на основі мікропроцесорної централізації (МПЦ). Розглянуто принципи побудови систем керування рухом поїздів на станціях, проаналізовано сучасні системи автоматизації, зокрема МПЦ-У, АС МПЦ та Ebilock-950. В роботі представлені результати розробки проектної та технічної документації, включаючи однонитковий та двонитковий плани станції, структурну та функціональну схеми системи Ebilock-950, схеми керування світлофорами та стрілочними переводами. Виконано розрахунок петлі зв’язку мікропроцесорної системи централізації Ebilock-950. Окремий розділ присвячено питанням охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, де проведено аналіз шкідливих виробничих факторів та розроблені заходи щодо приведення умов праці у відповідність з вимогами. Також представлено розробку та розрахунок захисного заземлення апаратури МПЦ.uk_UA
dc.description.abstractEN: The thesis is devoted to the development of a train traffic control automation system based on microprocessor interlocking (MPC). The principles of train traffic control systems at stations are considered, modern automation systems, in particular MPC-U, AC MPC and Ebilock-950, are analyzed. The paper presents the results of the development of project and technical documentation, including single-line and double-line station plans, structural and functional diagrams of the Ebilock-950 system, control circuits for traffic lights and turnouts. The calculation of the communication loop of the Ebilock-950 microprocessor interlocking system was performed. A separate section is devoted to occupational safety and health and safety in emergency situations, where an analysis of harmful production factors is carried out and measures are developed to bring working conditions in accordance with the requirements. The development and calculation of protective grounding of MPC equipment is also presented.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмікропроцесорна централізаціяuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectкерування рухом поїздівuk_UA
dc.subjectбезпека рухуuk_UA
dc.subjectохорона праціuk_UA
dc.subjectзаземленняuk_UA
dc.subjectEbilock-950uk_UA
dc.subjectелектрична централізаціяuk_UA
dc.subjectсистеми керуванняuk_UA
dc.subjectmicroprocessor interlockinguk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjecttrain traffic controluk_UA
dc.subjecttraffic safetyuk_UA
dc.subjectoccupational safetyuk_UA
dc.subjectgroundinguk_UA
dc.subjectEbilock-950uk_UA
dc.subjectelectric interlockinguk_UA
dc.subjectcontrol systemsuk_UA
dc.titleРозробка системи автоматизації управління рухом поїздів на основі мікропроцесорної централізаціїuk_UA
dc.typeQualification paper-
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воробйов.pdf139.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.