Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-10-15T08:11:57Z-
dc.date.available2020-10-15T08:11:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Маркетинг промислового підприємства : конспект лекцій / А. О. Дергоусова. - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2910-
dc.description.abstractКонспект лекцій з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» рекомендується для студентів факультету «Економіка транспорту» спеціальності 6.030507 «Маркетинг». У ньому розглядаються сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Увага приділяється основним особливостям промислового ринку, його структурі та дослідженню, чинникам впливу на ринкову кон’юнктуру, відмінностям маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Значне місце займають питання розроблення та забезпечення якості і конкурентоспроможності промислової продукції, ціноутворення, проведення ефективної асортиментної політики. Ефективність маркетингової діяльності залежить від її управління на підприємстві. З цією метою розглянуто проблеми створення структур маркетингу та їхньої взаємодії з іншими управлінськими підрозділами.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспорту-
dc.titleМаркетинг промислового підприємстваuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf525.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.