Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНикончук, Назарій Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-07-24T12:14:35Z-
dc.date.available2025-07-24T12:14:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНикончук Н. А. Розроблення пропозицій з застосування гібридних енергетичних установок на автономному рухомому складі: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКРМЕ.550.14.01.ГЧ / Н. А. Никончук; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29348-
dc.description.abstractUA: Мета роботи. Підвищення енергетичної ефективності тягового рухомого складу залізних доріг шляхом розробки нових науково-обґрунтованих технічних рішень щодо застосування накопичувачів енергії у складі силових енергетичних установок рухомого складу. Об’єкт дослідження – гібридні енергетичні установки автономного рухомого складу. Предмет дослідження – процесів обирання типу та визначення ємності накопичувачів енергії гібридних енергетичних установок. Робота присвячена питанню застосування накопичувача енергії для покращення технічних, екологічних та економічних показників роботи силової установки автономного рухомого складу. Розроблені основи теорії управління енергією та потужністю гібридної силової енергоустановки закладають методологічні основи побудови багаторівневих систем управління перспективним енергоефективним рухомим тяговим складом.uk_UA
dc.description.abstractEN: Purpose of the work. Increasing the energy efficiency of railway traction rolling stock by developing new scientifically based technical solutions for the use of energy storage as part of the power plant of rolling stock. The object of the study is hybrid power plants of autonomous rolling stock. The subject of the study is the processes of selecting the type and determining the capacity of energy storage of hybrid power plants. The work is devoted to the issue of using an energy storage to improve the technical, environmental and economic performance of the power plant of autonomous rolling stock. The developed foundations of the theory of energy and power management of a hybrid power plant lay the methodological foundations for building multi-level control systems for promising energy-efficient rolling stock.-
dc.publisherУкраїнський державний унiверситет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectенергоефективністьuk_UA
dc.subjectнакопичувачі енергіїuk_UA
dc.subjectгібридний тяговий рухомий складuk_UA
dc.subjectгібридна силова установкаuk_UA
dc.subjectenergy efficiencyuk_UA
dc.subjectenergy storageuk_UA
dc.subjecthybrid traction rolling stockuk_UA
dc.subjecthybrid power plantuk_UA
dc.titleРозроблення пропозицій з застосування гібридних енергетичних установок на автономному рухомому складіuk_UA
dc.typeQualification work-
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Никончук.pdf325.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.