Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлюх, Віталій Миколайович-
dc.date.accessioned2025-07-24T12:38:14Z-
dc.date.available2025-07-24T12:38:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПавлюх В. М. Удосконалення технології діагностування ТЕД вантажних локомотивів: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКРМЕ. 410. 12. 01. ПЗ / В. М. Павлюх; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 134 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29350-
dc.description.abstractUA: Об’єкт дослідження – тяговий електродвигун електровоза ДЕ1. Мета магістерської роботи полягає в підвищенні ефективності технології діагностування тягових електродвигунів ЕД-141АУ1 електровоза ДЕ1. У магістерській роботі розглядається види несправностей тягових двигунів електровозів ДЕ1, зокрема встановлена велика кількість відмов їх електричної частини і механічної частини, а саме підшипників кочення. Запропоновані методи вібродіагностування, які зосереджені на обробці сигналу в часовому й частотному просторах. Запропоновані статистичні індикатори технічного стану. Установлена висока чутливість коефіцієнта ексцесу до імпульсних компонент сигналу. Широкосмугові спектри вібрації надали частотні діапазони з резонансними сплесками, походження яких можна асоціювати джерелом пошкоджень підшипників. За результатами підрахована економічна ефективність від упровадження запропонованих методів у технологію ремонту тягових електричних двигунів електровозів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The object of the study is the traction motor of electric locomotive DE1 series. The purpose of the master's thesis is to increase the efficiency of the technology of diagnostics of the traction electric motors ED-141AU1 of electric locomotive DE1. In the master's thesis the types of malfunctions of traction motors of electric locomotives DE1 series are considered, in particular, a large number of failures of their electrical part and mechanical part, namely rolling bearings, are determined. Proposed methods of vibration diagnostics, which focus on signal processing in time and frequency domain. Statistical indicators of technical condition are proposed. High sensitivity of the kurtosis to the impulse signal components is established. Broadband vibration spectra provided frequency ranges with resonant bursts, the origin of which can be associated with the source of bearing damage. According to the results, economic efficiency from the implementation of the proposed methods in the technology of repair of traction electric motors of electric locomotives is calculated.-
dc.publisherУкраїнський державний унiверситет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectвібраціяuk_UA
dc.subjectіндикаторuk_UA
dc.subjectлокомотивuk_UA
dc.subjectпідшипникuk_UA
dc.subjectтяговий електирчний двигунuk_UA
dc.subjectчастотаuk_UA
dc.subjectbearinguk_UA
dc.subjectfrequencyuk_UA
dc.subjectindicatoruk_UA
dc.subjectlocomotiveuk_UA
dc.subjecttraction electric motoruk_UA
dc.subjectvibrationuk_UA
dc.titleУдосконалення технології діагностування ТЕД вантажних локомотивівuk_UA
dc.typeQualification work-
Appears in Collections:2024-2025 н.р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлюх.pdf451.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.