Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧивкін, Віталій Сергійович-
dc.date.accessioned2025-07-24T12:47:56Z-
dc.date.available2025-07-24T12:47:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧивкін В. С. Розроблення пропозицій з підвищення ресурсу колісних пар тягового рухомого складу залізниць: пояснювальна записка і розрахунки до магістерської кваліфікаційної роботи МКРМЕ.520.14.01.ПЗ / В. С. Чивкін; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29351-
dc.description.abstractUA: Мета роботи: підвищення ресурсу бандажів колісних пар ТРС за рахунок розробки, теоретичного обґрунтування та реалізації методів на основі вдосконалення контролю геометричних параметрів та прогнозування їх технічного стану. Об'єкт дослідження: рухомий тяговий склад залізниць. Предмет дослідження: знос бандажів колісних пар ТРС з урахуванням серії, типу та умов експлуатації. У роботі розглянуто основні сучасні способи зниження інтенсивності зношування коліс рухомого складу. Розглянуто принцип дії колісно-токарного верстата з обточування колісних пар високошвидкісного електропоїзда в умовах моторвагонного депо. Запропоновано виробничий процес створення триботехнічних матеріалів, що дозволяє оптимізувати процес лубрикації та зменшити гребнів коліс рухомого складу.uk_UA
dc.description.abstractEN: Purpose of the work: increasing the resource of TPS wheelset tires by developing, theoretical substantiating and implementing methods based on improving the control of geometric parameters and predicting their technical condition. Object of research: rolling stock of railways. Subject of research: wear of TPS wheelset tires taking into account the series, type and operating conditions. The paper considers the main modern methods of reducing the intensity of wear of rolling stock wheels. The principle of operation of a wheel-lathe for turning wheelsets of a high-speed electric train in the conditions of a railcar depot is considered. The production process for creating tribotechnical materials is proposed, which allows optimizing the lubrication process and reducing the ridges of rolling stock wheels.-
dc.publisherУкраїнський державний унiверситет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзношуванняuk_UA
dc.subjectколісна параuk_UA
dc.subjectповерхневе зміцненняuk_UA
dc.subjectтриботехнічні матеріалиuk_UA
dc.subjectтовщина гребняuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectдослідна установкаuk_UA
dc.subjectсистема моніторингуuk_UA
dc.subjectгребінозмащувачuk_UA
dc.subjectзалізницяuk_UA
dc.subjectwearuk_UA
dc.subjectwheelsetuk_UA
dc.subjectsurface strengtheninguk_UA
dc.subjecttribotechnical materialsuk_UA
dc.subjectrolling stockuk_UA
dc.subjectexperimental installationuk_UA
dc.subjectmonitoring systemuk_UA
dc.subjectrib lubricatoruk_UA
dc.subjectrailwayuk_UA
dc.titleРозроблення пропозицій з підвищення ресурсу колісних пар тягового рухомого складу залізницьuk_UA
dc.typeQualification work-
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чивкін.pdf263.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.