Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповалова, Дар’я Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-09-20T11:15:17Z-
dc.date.available2025-09-20T11:15:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШаповалова Д. С. Покращення експлуатаційних властивостей ходової частини моторного вагона електропоїзда за рахунок модернізації: пояснювальна записка і розрахунки до кваліфікаційної роботи бакалавра КРБ.141.26.05.25.01 ПЗ / Д. С. Шаповалова; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2025. - 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29577-
dc.description.abstractUA: Об’єктом дослідження є процеси взаємодії елементів ресорного підвішування моторного візка з колісно-моторним блоком електропоїзда серії ЕР2 в умовах експлуатаційних навантажень. Метою дослідження є підвищення експлуатаційних властивостей моторних вагонів електропоїздів постійного струму ЕР2 за рахунок введення в перший ступінь підвішування пружно-демпфуючих елементів типу гідрофедер. У роботі виконано техніко-аналітичне обґрунтування доцільності заміни фрикційних гасників на сучасні пружно-демпфуючі елементи типу гідрофедер. Проведено розрахунок і добір характеристик гідрофедера з урахуванням жорсткості, демпфуючих властивостей та температурної стійкості еластомерних матеріалів. Запропоновано конструктивні зміни буксового вузла, які дають змогу інтегрувати нові елементи без суттєвої перебудови рами візка. Проведено аналіз пошкоджуваності та зношуваності елементів механічної частини моторного візка, що підтверджує доцільність модернізації для підвищення його надійності та ресурсу.uk_UA
dc.description.abstractEN: The object of the study is the interaction between the suspension components of the motor bogie and the wheelset-traction unit of the ER2 series electric train under operational loading conditions. The purpose of the study is to enhance the operational performance of DC motor cars of the ER2 series by introducing hydrofeder-type elastic-damping elements into the first stage of suspension. In the qualification work, a technical and analytical justification was provided for replacing friction dampers with modern hydrofeders. The selection of hydrofeder parameters was carried out with consideration of stiffness, damping properties, and temperature resistance of elastomeric materials. Proposed design modifications to the axlebox assembly enable integration of the new elements without significant changes to the bogie frame. An analysis of failure rates and wear of mechanical components of the motor bogie confirmed the feasibility of modernization to improve reliability and extend service life.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectелектропоїзд постійного струмуuk_UA
dc.subjectмоторний візокuk_UA
dc.subjectбуксовий вузолuk_UA
dc.subjectгідрофедерuk_UA
dc.subjectресорне підвішуванняuk_UA
dc.subjectдемпфування коливаньuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectdc electric trainuk_UA
dc.subjectmotor bogieuk_UA
dc.subjectaxlebox assemblyuk_UA
dc.subjecthydrofederuk_UA
dc.subjectsuspension systemuk_UA
dc.subjectvibration dampinguk_UA
dc.subjectmodernizationuk_UA
dc.titleПокращення експлуатаційних властивостей ходової частини моторного вагона електропоїзда за рахунок модернізаціїuk_UA
Розташовується у зібраннях:2025-2026 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповалова.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.