Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorDerhousova, A. O.-
dc.date.accessioned2025-10-07T20:00:46Z-
dc.date.available2025-10-07T20:00:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Актуальні тренди цифрового маркетингу в 2025 році / А. О. Дергоусова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 234-236.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29621-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку маркетингу відзначається високою динамікою технологічних інновацій. Мультиплікація цифрових комунікаційних каналів, забезпечуючи різноманітні підходи до клієнтської взаємодії, може супроводжуватися проблемами координації маркетингових активностей. Вплив штучного інтелекту (ШІ) на цифрову маркетингову стратегію є суттєвим, проте слід враховувати множинність факторів, що обумовлюють еволюцію маркетингової практики. При цьому у цифровому маркетингу штучний інтелект займається утриманням користувачів та конверсією лідів. Він може спрямовувати користувача у напрямі, який відповідає цілям бізнесу, використовуючи інтуїтивно зрозумілі чат-боти ШІ, інтелектуальний email-маркетинг, інтерактивний веб-дизайн та інші послуги цифрового маркетингу.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleАктуальні тренди цифрового маркетингу в 2025 роціuk_UA
dc.title.alternativeCurrent digital marketing trends in 2025uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дергоусова.pdf297.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.