Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорольов, Дмитро-
dc.contributor.authorKorolov, D.-
dc.date.accessioned2025-10-08T16:51:53Z-
dc.date.available2025-10-08T16:51:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКорольов Д. Цінові інструменти антикризового маркетингу / Д. Корольов // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 255-256.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29631-
dc.description.abstractЦінова політика в антикризовому маркетингу є одним з основних інструментів, що дозволяє бізнесу зберегти конкурентоспроможність, залучити нових клієнтів і мінімізувати витрати в періоди економічної нестабільності. Оскільки ціни безпосередньо впливають на споживчий попит, правильно обрана цінова стратегія відіграє ключову роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Вона дозволяє не лише швидко адаптуватися до змін ринкового середовища, а й формувати стійкі відносини з клієнтами, стимулювати попит і оптимізувати доходи.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЦінові інструменти антикризового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativePrice tools of anti-crisis marketinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корольов.pdf354.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.