Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашошина, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorMashoshyna, T. V.-
dc.date.accessioned2025-10-23T19:24:25Z-
dc.date.available2025-10-23T19:24:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМашошина Т. В. Фінансове планування та його практичне застосування в діяльності бюджетних установ / Т. В. Машошина // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика: матеріали двадцять першої наук.-практ. міжнарод. конф. (5-6 червня 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 453-454.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29726-
dc.description.abstractУ сучасних умовах бюджетні установи посідають важливе місце в національній фінансовій системі як суб'єкти державного сектору економіки. Саме в цьому секторі відбувається споживання ВВП через надання органами державної влади та місцевого самоврядування адміністративних, управлінських, соціальних, культурних та інших послуг, пов'язаних із задоволенням суспільних інтересів. Від того, наскільки ефективно налагоджені фінансові відносини на рівні бюджетних установ, залежить якість виконання соціально-економічних функцій держави, інтереси якої представляють бюджетні установи. Відповідно до функціональних повноважень бюджетна установа здійснює господарську діяльність.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleФінансове планування та його практичне застосування в діяльності бюджетних установuk_UA
dc.title.alternativeFinancial planning and its practical application in the activities of budgetary institutionsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Машошина.pdf649.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.