Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФісун, М.В.-
dc.contributor.authorРибін, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorFisun, M.V.-
dc.contributor.authorRybin, A.V.-
dc.date.accessioned2025-11-02T14:35:32Z-
dc.date.available2025-11-02T14:35:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФісун М. В. Моделювання напружено-деформованого стану гібридної конструкції вантажного вагона / М. В. Фісун, А. В. Рибін // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня, 2025 р.). – ІКСЗТ.– 2025. – № 3 (додаток). – С. 2.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (print); 2413-3833(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29794-
dc.description.abstractПідвищення енергоефективності вантажних вагонів без зниження їх міцнісних характеристик є одним із ключових напрямів сучасного вагонобудування. Зменшення маси тари без втрати жорсткості та довговічності конструкції дозволяє знизити питомі енерговитрати на перевезення, збільшити вантажопідйомність і зменшити динамічні навантаження на колію [5]. Одним із перспективних шляхів досягнення цих показників є застосування гібридних конструкцій вагонів, у яких поєднуються традиційні сталі з легкими матеріалами — алюмінієвими сплавами, композитами та сендвічпанелями.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМоделювання напружено-деформованого стану гібридної конструкції вантажного вагонаuk_UA
dc.title.alternativeModelling of the stress–strain state of a hybrid freight wagon structureuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Том 30 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fisun.pdf859.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.