Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29904Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Компанієць, Вікторія Віталіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T08:30:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T08:30:11Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Компанієць В. В. Щодо формування якісного управлінського та кадрового потенціалу і проблем сучасної вищої освіти / В. В. Компанієць // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 55-57. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29904 | - |
| dc.description.abstract | У сучасному суспільстві соціально-економічний розвиток будь-якої країни визначається не стільки її ресурсами, а перед усім наявністю управлінського та кадрового потенціалу, що володіє стратегічним (важливо для управлінців вищого рівня) і творчим мисленням, високим рівнем моральних якостей, професійних знань і навичок. І цей потенціал повинен формуватись у виховному та освітньому просторі, у т. ч. у вищій освіті. Але ж наскільки сприяє та система вищої освіти, яка активно формується останні два десятиліття, формуванню саме такого управлінського та кадрового потенціалу країни, гармонійно розвинутих за усіма складовими (дух, душа, тіло; культура, мораль, інтелект, творчість, професіоналізм) людських особистостей? | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Щодо формування якісного управлінського та кадрового потенціалу і проблем сучасної вищої освіти | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Компанієць.pdf | 506.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.