Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолякова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorШраменко, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T09:36:53Z-
dc.date.available2025-11-10T09:36:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПолякова О. М. До питання оцінки якості освіти у вищих навчальних закладах України / О. М. Полякова, О. В. Шраменко // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 67-69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29916-
dc.description.abstractНа шляху модернізації української вищої освіти одним з головних завдань є формування спеціаліста, який відповідає вимогам динамічного розвитку суспільства, здатний творчо мислити, орієнтуватися в мінливих умовах і приймати ефективні рішення. Усе це в цілому відображує тенденцію підвищення якості вищої професійної освіти в Україні. Поняття "якість" багатовимірне, а аналіз суті цього терміну для сфери освіти вимагає уточнення і детального вивчення. У всесвітній декларації «Про вищу освіту для ХХI століття» вказується, що якість у сфері вищої освіти є багатовимірної концепцією, яка повинна охоплювати всі функції і види діяльності: навчальні та академічні програми, наукові дослідження та стипендії, укомплектування кадрами, матеріально- технічна база, обладнання, робота на благо суспільства і академічне середовище.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДо питання оцінки якості освіти у вищих навчальних закладах Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова.pdf507.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.