Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопов, Микита Дмитрович-
dc.contributor.authorМалахова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorНіжегольцев, В.А.-
dc.date.accessioned2025-11-13T08:53:11Z-
dc.date.available2025-11-13T08:53:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПопов М. Д. Удосконалення порядку визначення пропускної спроможності залізничної дільниці при непараллельному графіку руху / М. Д. Попов, О. А. Малахова, В. А. Ніжегольцев // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 107-108.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29984-
dc.description.abstractОптимізація використання залізничної інфраструктури є складним і важким завданням, тому необхідно провести численні дослідження пропускної спроможності, щоб визначити, яку частину додаткового трафіку може прийняти існуюча інфраструктура. Результати цих досліджень повинні бути швидкими та точними, щоб знати, скільки ниток графіку руху можна реалізувати при певних обмеженнях і скільки залізничного трафіку може підтримувати поточна мережа.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleУдосконалення порядку визначення пропускної спроможності залізничної дільниці при непараллельному графіку рухуuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the procedure for determining the capacity of a railway section with a non-parallel traffic scheduleuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Том 30 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попов.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.