Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШило, С. І.-
dc.date.accessioned2025-11-13T08:59:43Z-
dc.date.available2025-11-13T08:59:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШило С. І. Двозонне регулювання в режимі гальмування при використанні модернізованої схеми керування двигунами послідовного збудження / С. І. Шило // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 109-110.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29987-
dc.description.abstractНаявний парк електропоїздів АТ «Укрзалізниця» оснащений електрообладнанням, створеним на технічних рішеннях 1960–1990-х років. Такі системи є морально застарілими, характеризуються зниженими енергетичними показниками та потребують значних експлуатаційних витрат, пов’язаних з обслуговуванням контакторної апаратури і колекторних електричних машин.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДвозонне регулювання в режимі гальмування при використанні модернізованої схеми керування двигунами послідовного збудженняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Том 30 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шило.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.