Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗмій, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorТкаленко, М.С.-
dc.date.accessioned2025-11-13T09:12:15Z-
dc.date.available2025-11-13T09:12:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗмій С. О. Огляд систем та алгоритмів для автоматичної діагностики дефектів залізничної колії з використанням машинного зору / С. О. Змій, М. С. Ткаленко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті: тези стендових доповідей та виступів учасників 38-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 9-10 жовтня 2025 р.). – ІКСЗТ. – 2025. – № 3 (додаток). – С. 112-114.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29991-
dc.description.abstractТрадиційні методи діагностики залізничної колії покладаються на ручний візуальний огляд інспекторами мають суттєві недоліки. Вони є трудомісткими, повільними, суб'єктивними та пов'язані з високим ризиком для персоналу, який змушений працювати в безпосередній близькості до колій. Крім того, ручний огляд не дозволяє виявляти внутрішні дефекти рейок (наприклад, тріщини втоми) та геометричні відхилення, які проявляються лише під динамічним навантаженням рухомого складу. Застарілі регуляторні норми, які в деяких країнах не змінювалися десятиліттями, додатково стримують впровадження сучасних технологій.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОгляд систем та алгоритмів для автоматичної діагностики дефектів залізничної колії з використанням машинного зоруuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Том 30 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Змій.pdf2.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.