Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30006
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛючков, Дмитро Степанович-
dc.date.accessioned2025-11-13T13:20:28Z-
dc.date.available2025-11-13T13:20:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛючков Д. С. Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ВНЗ / Д. С. Лючков // Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (2-3 грудня 2015 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 120-121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30006-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день якість освіти – тема більшості дискусій у світових освітніх спільнотах. Якщо пару років тому ці обговорення стосувалися традиційної освіти, то тепер поняття якості застосовується щодо електронного навчання. Тенденції впровадження сучасних інформаційних технологій у процес навчання найбільш розвинених країн показують, що на сьогодні відбувається процес кардинальних змін у системі освіти. Відбувається переоснащення навчальних закладів відповідно до сучасних вимог якості навчання. Одним з провідних завдань, які стоять перед викладачами та працівниками ВНЗ, є не тільки впровадження системи дистанційної освіти, а й забезпечення сприятливого впливу нових технологій на освітній процес, тобто необхідність розвитку сильних сторін і мінімізація негативних. Для успішного вирішення цього питання необхідно підготувати відповідну нормативно-правову базу.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПроблеми і перспективи дистанційного навчання у ВНЗuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми організації та впровадження освітнього процесу в університеті за відповідними рівнями та ступенями

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лючков.pdf501.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.