Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30067Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Запара, Віктор Мефодійович | - |
| dc.contributor.author | Литвинюк, Г.О. | - |
| dc.contributor.author | Пушенко, Д.В. | - |
| dc.contributor.author | Харченко, А.О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-19T08:45:13Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-19T08:45:13Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Технологічні аспекти використання рухомого складу для перевезення зерновантажів залізницею України / В. М. Запара, Г. О. Литвинюк, Д. В. Пушенко, А. О. Харченко // Транспортні технології та безпека дорожнього руху: збірник тез доповідей ІV Всеукр.наук.-практ. конф., 13-14 квітня 2023 р. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2023. – С. 15-17. | uk_UA |
| dc.identifier.isbn | 978-617-529-416-1 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30067 | - |
| dc.description.abstract | На мережі залізниці України у зерновози навантажувалось близько 90% обсягів зернових вантажів. Решта приходиться на не призначений безпосередньо для цього рухомий склад. Серед інших типів рухомого складу лідирують піввагони, у яких навантажено понад 4% обсягів зерна. Далі в порядку зменшення слідують цементовози, мінераловози та криті вагони. Наразі в Україні в експлуатації нараховується понад 27 тис. зерновозів. Проте попит на ці вагони, а відповідно і ставки плати за користування більші, ніж на інші масові типи рухомого складу. | uk_UA |
| dc.publisher | Національний університет «Запорізька політехніка» | uk_UA |
| dc.title | Технологічні аспекти використання рухомого складу для перевезення зерновантажів залізницею України | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | 2023 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Запара.pdf | 3.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.