Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30073Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Запара, Ярослав Вікторович | - |
| dc.contributor.author | Панченко, В.К. | - |
| dc.contributor.author | Гражданов, В.В. | - |
| dc.contributor.author | Пархоменко, Г.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-19T12:48:30Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-19T12:48:30Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Основні причини стримування розвитку залізничної транспортної системи / Я. В. Запара, В. К. Панченко, В. В. Гражданов, Г. В. Пархоменко // Транспортні технології та безпека дорожнього руху: збірник тез доповідей VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 20-21 березня 2025 р. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2025. – С. 50-52. | uk_UA |
| dc.identifier.isbn | 978-617-529-510-6 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30073 | - |
| dc.description.abstract | АТ «Укрзалізниця» (далі УЗ) позиціонує себе як клієнтоорієнтований перевізник, який, попри складні умови війни, продовжує оновлювати основні засоби та впроваджувати цифрові інновації. Компанія активно працює над покращенням сервісу для пасажирів, модернізує рухомий склад, запроваджує нові маршрути та підвищує рівень комфорту у вагонах. Однак ці зміни здебільшого стосуються саме пасажирського сегмента, який залишається збитковим для компанії (близько 20 млрд грн. на рік). | uk_UA |
| dc.publisher | Національний університет «Запорізька політехніка» | uk_UA |
| dc.title | Основні причини стримування розвитку залізничної транспортної системи | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Запара.pdf | 2.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.