Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorСиволовська, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-12-05T10:27:48Z-
dc.date.available2025-12-05T10:27:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Future marketing trends чи яким маркетинг буде в 2025 році / А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська // Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації: тези доповідей XV Міжнар. науково-практ. конф., пам’яті професора Євгена Крикавського,17-18 жовтня 2024 р. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024.– С. 95-96.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-941-962-0-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30189-
dc.description.abstractСьогодні клієнти почали розвивати смак до персоналізованого досвіду покупок. Хоча зараз це тільки початок, доведеться пройти довгий шлях, і ця тенденція залишиться з нами в 2025 році. Сучасні споживачі все більше усвідомлюють вплив своїх покупок на суспільство та довкілля. Вони віддають перевагу брендам, які поділяють їхні цінності та практикують етичну та сталу діяльність. Розвиток цифрових технологій змінює спосіб, яким ми взаємодіємо з брендами. Соціальні мережі, мобільні додатки та персоналізований контент стали невід'ємною частиною маркетингових стратегій.uk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleFuture marketing trends чи яким маркетинг буде в 2025 роціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дергоусова.pdf11.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.