Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30283Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Боярко, В. В. | - |
| dc.contributor.author | Бобирь, Д. В. | - |
| dc.contributor.author | Boyarko, V. V. | - |
| dc.contributor.author | Bobyr, D. V. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-11T20:02:16Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-11T20:02:16Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Боярко В. В. Напрямки вдосконалення нормування дизельного палива тепловозами з гібридним приводом / В. В. Боярко, Д. В. Бобирь // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 35. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30283 | - |
| dc.description.abstract | Тепловози з гібридним приводом є перспективним напрямом розвитку локомотивобудування, що дозволяє знизити витрати палива, рівень викидів та покращити енергоефективність перевезень. Розробці проектів гібридних локомотивів присвячена значна кількість наукових праць, за кордоном уже реалізовані перші проєкти гібридних тепловозів. Актуальним завданням при цьому є підвищення їх паливної економічності, що можна досягнути шляхом встановлення науково-обґрунтованих, раціональних норм витрати дизельного палива, які враховують усі види енерговитрат. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Напрямки вдосконалення нормування дизельного палива тепловозами з гібридним приводом | uk_UA |
| dc.title.alternative | Directions for improving the diesel fuel consumption standards for hybrid locomotives | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Інтелектуальні транспортні технології | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Боярко.pdf | 452.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.