Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorБілогуров, Є.О.-
dc.date.accessioned2025-12-13T17:16:10Z-
dc.date.available2025-12-13T17:16:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Трансформація поведінки споживачів під впливом короткого відеоконтенту в умовах цифровізації / О. І. Зоріна, А. О. Дергоусова, Є. О. Білогуров // Сучасні тренди в поведінковому маркетингу: тези доповідей V Міжнар. науково-практ. конф., 6-7 листопада 2025 р. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2025. – С. 256-257.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-994-097-1-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30293-
dc.description.abstractЗростання популярності TikTok та Reels кардинально змінило час, формат і швидкість споживання контенту. Короткі відео стали головним форматом і суттєво вплинули на звички користувачів. Через це у цифровому середовищі спостерігається глибока трансформація способів сприйняття та споживання інформації. Люди звикли отримувати дані швидко, у стислій і динамічній формі, що зумовило скорочення середньої тривалості концентрації уваги до приблизно восьми секунд. Це призводить до того, що довгі тексти та відеоматеріали поступово втрачають ефективність, тоді як успішний контент повинен привернути увагу глядача вже в перші дві секунди.uk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleТрансформація поведінки споживачів під впливом короткого відеоконтенту в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна О..pdf3.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.