Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВізняк, Руслан Іванович-
dc.contributor.authorКінчин, І.М.-
dc.date.accessioned2025-12-15T19:49:07Z-
dc.date.available2025-12-15T19:49:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВізняк Р. І. Особливості конструкції піввагона з глухим кузовом нового покоління / Р. І. Візняк, І. М. Кінчин // Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : матеріали VII Міжнар. конф. (Дніпро, Україна, 23–25 грудня 2024 р.) – Дніпро: Журфонд, 2024. – С.87-89.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-934-625-4-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30313-
dc.description.abstractПіввагон (ПВ) нового покоління розроблявся, виходячи з умов його спеціалізації та експлуатації у залізнично-водному сполученні, з метою доставки сипучих та навалочних вантажів до портів, а також з можливістю транспортування на залізничних поромах водного транспорту; експлуатацією у замкнутих кільцевих маршрутах, які пов'язують з розміщенням гірничозбагачувальних комбінатів та існуючих родовищ вугільної промисловості. Це дозволяє їх експлуатацію по всій мережі залізниць, колії ширини 1520 мм, а також зі встановленим виходом на колію шириною 1435 мм європейських країн, що широко використовується у міжнародному сполученні.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологійuk_UA
dc.titleОсобливості конструкції піввагона з глухим кузовом нового поколінняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Візняк.pdf3.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.