Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30313Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Візняк, Руслан Іванович | - |
| dc.contributor.author | Кінчин, І.М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-15T19:49:07Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-15T19:49:07Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Візняк Р. І. Особливості конструкції піввагона з глухим кузовом нового покоління / Р. І. Візняк, І. М. Кінчин // Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід : матеріали VII Міжнар. конф. (Дніпро, Україна, 23–25 грудня 2024 р.) – Дніпро: Журфонд, 2024. – С.87-89. | uk_UA |
| dc.identifier.isbn | 978-966-934-625-4 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30313 | - |
| dc.description.abstract | Піввагон (ПВ) нового покоління розроблявся, виходячи з умов його спеціалізації та експлуатації у залізнично-водному сполученні, з метою доставки сипучих та навалочних вантажів до портів, а також з можливістю транспортування на залізничних поромах водного транспорту; експлуатацією у замкнутих кільцевих маршрутах, які пов'язують з розміщенням гірничозбагачувальних комбінатів та існуючих родовищ вугільної промисловості. Це дозволяє їх експлуатацію по всій мережі залізниць, колії ширини 1520 мм, а також зі встановленим виходом на колію шириною 1435 мм європейських країн, що широко використовується у міжнародному сполученні. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет науки і технологій | uk_UA |
| dc.title | Особливості конструкції піввагона з глухим кузовом нового покоління | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2024 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Візняк.pdf | 3.56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.