Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХарченко, Дмитро Романович-
dc.contributor.authorРаковський, Д. Е.-
dc.contributor.authorKharchenko, D.-
dc.contributor.authorRakovskiy, D.-
dc.date.accessioned2025-12-18T19:02:07Z-
dc.date.available2025-12-18T19:02:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХарченко Д. Р. Дослідження ефективності розподілу залізничної інфраструктури в умовах конфлікту / Д. Р. Харченко, Д. Е. Раковський // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 116-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30362-
dc.description.abstractВ умовах лібералізації ринку залізничних перевезень в Україні та впровадження відкритого доступу до залізничної інфраструктури, виникає проблема у визначенні правил пріоритетності під час розподілу інфраструктурних активів залізниці серед всіх зацікавлених стейкхолдерів. Враховуючи обмежені ресурси залізничної інфраструктури, в умовах виникнення конфлікту, необхідна розробка чіткого механізму розподілу залізничної інфраструктури. Сучасний механізм розподілу залізничної інфраструктури в країнах ЄС є ієрархічним та використовує правила пріоритетності, які ґрунтуються на типі поїзду. Даний підхід може негативно впливати на загальну пропускну та провізну здатність залізничної ділянки, особливо в умовах її перевантаженості.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДослідження ефективності розподілу залізничної інфраструктури в умовах конфліктуuk_UA
dc.title.alternativeResearch on the effectiveness of railway infrastructure allocation in conflict situationsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інтелектуальні транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Харченко.pdf474.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.