Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30404| Title: | Визначення оптимальних параметрів гофр кришки люка напіввагона з урахуванням їх прямокутної конфігурації |
| Authors: | Ловська, Альона |
| Keywords: | транспортна механіка напіввагон кришка люка удосконалення кришки люка оптимізація гофр кришки люка |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Національний транспортний університет |
| Citation: | Ловська А. Визначення оптимальних параметрів гофр кришки люка напіввагона з урахуванням їх прямокутної конфігурації / А. Ловська // Відбудова транспортної інфраструктури України: збірник тез доповідей ІІ Всеукр. наукової конф. здобувачів освіти і молодих учених. – Київ: НТУ, 2024. – С. 34-35. |
| Abstract: | Конкурентна боротьба на ринку транспортних послуг викликає необхідність підвищення ефективності експлуатації залізничного транспорту для утримання його лідерських позицій. Відомо, що одним із найбільш поширених типів вантажів, які перевозяться вагонами є насипні або навалювальні. Перевезення таких вантажів здійснюється у напіввагонах з послідуючим розвантаженням через кришки люків, які утворюють його підлогу або за допомогою механізованих вантажно-розвантажувальних засобів. Важливо сказати, що в умовах експлуатації має місце пошкодження полотна кришки люка, що зумовлює зсипання вантажу з кузова напіввагона на шляху прямування. Крім того, наявність таких пошкоджень викликає необхідність додаткових капітальних вкладень на позапланові види ремонту вагонів. У зв’язку з цим виникає необхідність створення заходів, спрямованих на покращення міцності полотна кришки люка в умовах експлуатаційних режимів навантажень. |
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30404 |
| ISBN: | 978-966-632-322-7 (Online) |
| Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ловська.pdf | 3.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.