Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоловельська, Ірина Валеріївна-
dc.contributor.authorМаслова, Валентина Олександрівна-
dc.contributor.authorVolovelskaya, I.V.-
dc.contributor.authorMaslova, V.О.-
dc.date.accessioned2018-10-31T08:58:44Z-
dc.date.available2018-10-31T08:58:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВоловельська, І. В. Дослідження факторів, що впливають на поведінку споживачів в сучасних умовах / І. В. Воловельська, В. О. Маслова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 61. - С. 117-123.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892 (print); 2413-4892 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/461-
dc.description.abstractUA: Взаємодія з споживачем ведеться в умовах інноваційного розвитку технологій, постійного збільшення асортименту товарів, адаптування наявного продукту під конкретного споживача. Це безпосередньо вказує на те, що споживач стає більш вимогливим, звертаючи увагу не тільки на якість товару, але і на його подачу. Сьогодні важливо прагне підвищити споживчу цінність своєї пропозиції, яка набуває нового звучання і складається вже не тільки з фізичних якостей товарів, які спроможні вловити наші органи почуттів, але і з так званих інформаційних вражень. У цьому зв'язку особливу увагу стало приділятися вивченню споживчого поведінки і способів впливу на нього. Споживачем прийнято називати суб'єкта, що має намір придбати і використати товари, роботи або послуги виключно для власних потреб, не пов'язаних з отриманням прибутку. Поведінка споживачів розуміється як діяльність, спрямована безпосередньо на отримання, споживання та розпорядження продуктами та послугами, чого супроводжує процес прийняття рішень, необхідний на кожному з етапів цієї діяльності. Поведінка споживача — це когнітивна, емоційна і фізична активність, що проявляється людьми при виборі, оплату, використання товарів та послуг і припинення такої при задоволенні людських потреб і бажань.uk_UA
dc.description.abstractEN: The interaction is conducted in the conditions of innovative development of technologies, the constant increase in the range of products, adapting existing products for a specific consumer. This directly indicates that the consumer becomes more demanding, paying attention not only to the quality of the product, but also on its supply. Today, it is important aims to increase the consumer value of your offer, which acquires a new meaning and is no longer just physical goods that can capture our senses, but also from the so-called information experience. In this regard, special attention has been paid to the study of consumer behavior and methods of influence on him. The consumer called the subject who has intention to purchase and use goods, works or services exclusively for own needs, not connected with profit making. Consumer behavior is understood as activities aimed directly at the acquisition, consumption and disposition of products and services, which accompanies the process of decision-making needed at each stage of this activity. Consumer behavior is the cognitive, emotional, and physical commitment on the part of people in the selection, payment, use of goods and services and the termination of such when satisfaction of human needs and desires.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectфакторuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectfactor-
dc.subjectconsumer-
dc.subjectconsumer behaviour-
dc.subjectcompetitiveness-
dc.subjectcompetitive advantage-
dc.titleДослідження факторів, що впливають на поведінку споживачів в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeA study of factors affecting consumer behavior in modern conditions-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 61

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volovelskaya.pdf385.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.