Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГромова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-11-27T09:20:59Z-
dc.date.available2020-11-27T09:20:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГромова О. В. Використання методів психологічної активізації мислення у створенні кретивної реклами / О. В. Громова // SHS Web of Conferences. - 2019. - Volume 67. - С. 67-77.uk_UA
dc.identifier.issn2261-2424 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4655-
dc.description.abstractСьогодні економіка та суспільство в розвинених країнах все більшою мірою стають креативними (творчими), головними продуктами яких є нові ідеї та інновації в різних областях людської діяльності. У розвинених країнах креативність стає основним джерелом економічної цінності. Інтелектуальна власність приходить на зміну таким ресурсам, як земля, робоча сила, капітал в якості найбільш цінного економічного ресурсу. В основі будь-якої творчості або креативу завжди лежить ідея. По суті, інтуїтивно зрозуміле нам слово «креатив» відрізняється від творчості наявністю певної мети. Деяке явище лише тоді стає креативом, коли починає працювати на свого творця. Але спочатку завжди народжується ідея.-
dc.publisherWeb of Conferences EDP Sciences-
dc.titleВикористання методів психологічної активізації мислення у створенні кретивної рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Громова.pdf358.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.