Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНерубацький, Володимир Павлович-
dc.contributor.authorПлахтій, Олександр Андрійович-
dc.date.accessioned2021-01-13T10:47:17Z-
dc.date.available2021-01-13T10:47:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНерубацький В. П. Підвищення енергоефективності рухомого складу з асинхронним електроприводом / В. П. Нерубацький, О. А. Плахтій // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 32-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 24-25 жовтня, 2019 р.). – 2019. – № 4 (додаток). – С. 11–13.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5074-
dc.description.abstractВсе більшого застосування в сучасних тепловозах знаходить асинхронний електропривод. Він використовується в таких тепловозах, як 2ТЕ25А, 2ТЕ33А, 2ТЕ33АС та інші. Навіть в сучасних тепловозах коефіцієнт корисної дії є досить низьким, тому актуальною задачею є підвищення коефіцієнту корисної дії електропередачі тепловоза. Частково це може бути досягнуто за допомогою використання багаторівневих автономних інверторів напруги (БАІН).-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПідвищення енергоефективності рухомого складу з асинхронним електроприводомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нерубацький.pdf252.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.