Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДаниленко, Євген Сергійович-
dc.contributor.authorДаниленко, Е. С.-
dc.contributor.authorDanylenko, Ye. S.-
dc.date.accessioned2021-01-29T10:49:19Z-
dc.date.available2021-01-29T10:49:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДаниленко Є. С. Маркетингова концепція управління діяльністю підприємств-автодилерів: поведінковий підхід : автореф. дис. ...канд. екон. наук : 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : Євген Сергійович Даниленко ; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2019. - 26 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5307-
dc.description.abstractUA: Досліджено еволюцію економічної думки щодо управління поведінкою покупців на ринку продажу легкових автомобілів. Охарактеризовано засади управління поведінкою покупців на ринку продажу легкових автомобілів на основі їхніх потреб та мотивів. Надано характеристику типам покупців на ринку продажу легкових автомобілів за факторами прийняття рішень.Проаналізовано сучасні особливості та тенденції розвитку на ринку продажу легкових автомобілів в Україні. Розглянуто засади управління процесом прийняття рішень покупцем легкових автомобілів в Інтернеті. проведено моделювання залежності поведінки покупців від ключових факторів прийняття рішень про придбання легкових автомобілів. Розроблено типологізацію покупців на вітчизняному ринку продажу легкових автомобілів на концепцію пріорететних напрямків комплексу маркетингу для управління поведінкою покупців на ринку продажу легкових автомобілів. RU: Исследована эволюция экономической мысли по управлению поведением покупателей на рынке продажи легковых автомобилей. Охарактеризованы основы управления поведением покупателей на рынке продажи легковых автомобилей на основе их потребностей и мотивов. Охарактеризованы типы покупателей на рынке продажи легковых автомобилей в зависимости от факторов принятия решений. Проанализированы современные особенности и тенденции развития на рынке продаж легковых автомобилей в Украине. Рассмотрены основы управления процессом принятия решений покупателем легковых автомобилей в Интернете. Проведено моделирование зависимости поведения покупателей от ключевых факторов принятия решений в процессе покупки легковых автомобилей. Разработана типологизация покупателей на отечественном рынке продажи легковых автомобилей. Выявлены стратегии управления поведением покупателей легковых автомобилей на основе маркетинговых стратегий управления предприятием. Разработана концепция приоритетных направлений комплекса маркетинга для управления поведением покупателей на рынке продажи легковых автомобилей.uk_UA
dc.publisherХарківський національний автомобільно-дорожній університетuk_UA
dc.subjectповедінка покупців легкових автомобілівuk_UA
dc.subjectринок продажу легкових автомобілівuk_UA
dc.subjectуправління поведінкою покупців легкових автомобілівuk_UA
dc.subjectтипи покупців легкових автомобілівuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectпотреби покупцівuk_UA
dc.subjectмотиви покупцівuk_UA
dc.subjectфактори прийняття рішень про придбання легкового автомобіляuk_UA
dc.subjectавтомобільні брендиuk_UA
dc.subjectсегменування ринку продажу легкових автомобілівuk_UA
dc.subjectповедение покупателей легковых автомобилейuk_UA
dc.subjectрынок продажи легковых автомобилейuk_UA
dc.subjectуправление поведением покупателей легковых автомобилейuk_UA
dc.subjectтипы покупателей легковых автомобилейuk_UA
dc.subjectспросuk_UA
dc.subjectпотребности покупателейuk_UA
dc.subjectмотивы покупателейuk_UA
dc.subjectфакторы принятия решений о приобретении легкового автомобиляuk_UA
dc.subjectавтомобильные брендыuk_UA
dc.subjectсегментирование рынка продажи легковых автомобилейuk_UA
dc.subjectbehavior of car buyersuk_UA
dc.subjectcar dealership marketuk_UA
dc.subjectmanagement of behavior of car buyersuk_UA
dc.subjecttypes of car buyersuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectcustomer needsuk_UA
dc.subjectcustomer motivationuk_UA
dc.subjectfactors influencing car purchasing decisionsuk_UA
dc.subjectautomobile brandsuk_UA
dc.subjectsegmentation of the market of sale of carsuk_UA
dc.titleМаркетингова концепція управління діяльністю підприємств-автодилерів: поведінковий підхідuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговая концепция управления деятельностью предприятий-автодиллеров: поведенческий подходuk_UA
dc.title.alternativeThe marketing concept of car dealership management: behavioral approachuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aref_Danylenko.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.