Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульдінер, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorІващенко, І. М.-
dc.contributor.authorШульдинер, Ю.В.-
dc.contributor.authorИващенко, И.М.-
dc.contributor.authorShuldiner, Y.V.-
dc.contributor.authorIvashchenko, I.M.-
dc.date.accessioned2018-11-05T12:56:59Z-
dc.date.available2018-11-05T12:56:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШульдінер, Ю. В. Удосконалення роботи підприємств гірничо-металургійного комплексу при взаємодії із залізницею [Текст] / Ю. В Шульдінер, І. М. Іващенко // Вісник економіки транспорту i промисловості. - 2017. - № 58. - С.197-205.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/535-
dc.description.abstractUA: Проведено аналіз роботи підприємств гірничо-металургійного комплексу Кременчуцької магнітної аномалії в Полтавській області при взаємодії з публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» та виявлено, що система організації експлуатаційної роботи під’їзних колій даних підприємств та їх взаємодія із залізницями є недостатньо ефективною. Розроблено пропозиції зміни структури організації роботи кожного підприємства по прямому договору з регіональною філією «Південна залізниця» із створенням власних залізничних цехів з метою підвищення ефективності роботи та збільшення об’ємів перевезень на підприємствах гірничо-металургійного комплексу Кременчуцької магнітної аномалії. Проведено економічні розрахунки оцінки ефективності двох шляхів функціонування підприємств із залізницею: підприємств ГЗК об’єднаного та окремого типу. За результатами розрахунків після економічного обґрунтування обрано оптимальний варіант. EN: The analysis of work of metallurgical enterprises complex of the Kremenchug magnetic anomaly is conducted in the Poltava area, cooperating with a public joint-stock company «Ukrainian railway» and it is discovered that the organization system of entrance tracks operation control of these enterprises and their co-operating with railways is not enough effective. Changes suggestions of work organization structure of every enterprise are developed by direct agreement with a regional branch the «Southern railway» with own railway plants creation for increasing of work efficiency and transportations volumes of metallurgical enterprises complex of the Kremenchug magnetic anomaly. Economic calculations of efficiency estimation for two ways of enterprises functioning with railway are conducted: enterprises of GZK of the incorporated and separate type. As a result of calculations after an economic argumentation an optimal variant is selected.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectгірничо-видобувний комплексuk_UA
dc.subjectудосконалення взаємодіїuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectоцінка ефективностіuk_UA
dc.subjectекономічний ефектuk_UA
dc.subjectгорнодобывающий комплекс-
dc.subjectсовершенствование взаимодействия-
dc.subjectпрогнозирование-
dc.subjectоценка эффективности-
dc.subjectэкономический эффект-
dc.subjectmetallurgical extractive complex-
dc.subjectimprovement of co-operation-
dc.subjectprognosing-
dc.subjectestimation of efficiency-
dc.subjecteconomic effect-
dc.titleУдосконалення роботи підприємств гірничо-металургійного комплексу при взаємодії із залізницеюuk_UA
dc.titleСовершенствование работы предприятий горно-металлургического комплекса при взаимодействии с железной дорогой-
dc.titleWork improvement of metallurgical complex enterprises by cooperation with railway-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shuldiner.pdf637.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.