Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосенко, Микола Петрович-
dc.contributor.authorНосенко, Н. П.-
dc.contributor.authorNosenko, M. P.-
dc.date.accessioned2021-04-14T09:41:08Z-
dc.date.available2021-04-14T09:41:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНосенко М. П. Підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 - транспортні системи / Микола Петрович Носенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2010. - 21 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6099-
dc.description.abstractUA: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень вагонами державної та недержавної власності на основі сумісного плану формування та жорсткого графіку руху поїздів. На базі аналізу статистичних даних запропоновано модель розрахунків потреби колійного розвитку при детальному підбиранні вагонів на опорній сортувальній станції для вантажних станцій залізничного вузла на базі оптимізації параметрів, яка забезпечить скорочення загальних експлуатаційних витрат та дозволить адаптувати процес перевезень до пріоритетних напрямів транспортного ринку. На основі математичної моделі стохастичного програмування запропонована технологія обслуговування вантажовідправників та вантажоотримувачів з врахуванням собівартості подавання-забирання різних типів вагонів та вантажів на опорній сортувальній станції, розвезення їх на вантажні станції передаточними поїздами у вузлах. З врахуванням нечіткості вхідних та вихідних даних на базі теорії надійних мереж розроблена математична модель організації вантажних перевезень на залізничних напрямках, яка базується на поширеній мережі Петрі, що на відміну від існуючої враховує реалізацію сумісного плану формування та жорсткого графіку руху поїздів з наближенням фактичних термінів доставки до нормативних. Доопрацьована інформаційна технологія АСК ВП УЗ з метою рішення задач контролю доставки вантажу. RU: Диссертация посвящена вопросам совершенствования технологии грузовых перевозок грузовыми вагонами государственной и частной собственности путем улучшения использования элементов железнодорожных транспортных систем на основе совмещенного плана формирования и жесткого графика движения поездов. Впервые показано, что разработка критериев стабильной доставки грузов на базе совмещенного плана формирования и жесткого графика движения поездов, инфраструктурной составляющей (путевого развития) на сортировочных и грузовых станциях, сроков доставки грузов позволит адаптировать процесс перевозок к приоритетным направлениям транспортного рынка. Разработана математическая модель определения путевого развития парков сортировочных и грузовых станций и необходимого числа маневровых локомотивов. На основе математической модели стохастического программирования определена технология обслуживания грузоотправителей с учетом себестоимости подборки, подачи-уборки разных типов вагонов и грузов на опорной сортировочной станции, развоза их на грузовые станции передаточными поездами в железнодорожных узлах. На базе теории надежных сетей с учетом нечеткости входных и выходных данных, использования расширенных сетей Петри, которая, в отличие от существующей, учитывает реализацию совмещенного плана формирования и жесткого графика движения поездов при приближении фактических и нормативных сроков доставки грузов доработана структура корпоративной сети автоматизированной системы грузовых перевозок АСК ВП УЗ, которая позволит решение комплексов задач узловых логистических центров, объединяемых в единую систему логистических центров дорог, обеспечив непрерывность планирования перевозок с учетом своевременной доставки грузов. EN: The dissertation is dedicated to questions of increasing to efficiency of the use element railway transport systems at organizations of the freight traffics coach state and not state property on base of the combined plan of the shaping and hard graph of the motion train. On the base of the analysis statistical given is offered model calculation to need of the travel development under detailed selection coach on supporting switchyard for cargo station of the railway node on the base of the optimization their parameter, which will provide the reduction of the general working expenses and will allow to adapt the process of transportation to priority directions transport market. On base of the mathematical model of the stochastic programming is offered technology of the servicing the consignors and consignees with provision for prime cost of the presenting-cleaning the different types coach and cargo on supporting switchyard, delivery them on cargo stations transmission train in nodes. With provision for not clearness input and output given on the base of the theories of the reliable networks is designed mathematical model to organizations of the freight traffics on railway directions, which is based on the network Petri, which unlike existing takes into account the realization of the combined plan of the shaping and hard graphics of the motion train with approach the actual periods of delivery to normative. The constructive structure ASK VP UZ (automated control system for rolling stock) to solve problems of control of delivery.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізнична транспортна системаuk_UA
dc.subjectвагонuk_UA
dc.subjectвласник рухомого складуuk_UA
dc.subjectпарк вагонівuk_UA
dc.subjectтермін доставкиuk_UA
dc.subjectколійний розвитокuk_UA
dc.subjectоператор перевезеньuk_UA
dc.subjectплан перевезеньuk_UA
dc.subjectелемент залізничної транспортної системиuk_UA
dc.subjectмаршрутuk_UA
dc.subjectінформаційна технологіяuk_UA
dc.subjectжелезнодорожная транспортная системаuk_UA
dc.subjectвагонuk_UA
dc.subjectсобственник подвижного составаuk_UA
dc.subjectпарк вагоновuk_UA
dc.subjectсрок доставкиuk_UA
dc.subjectпутевое развитиеuk_UA
dc.subjectоператор перевозокuk_UA
dc.subjectплан перевозокuk_UA
dc.subjectэлемент железнодорожной транспортной системыuk_UA
dc.subjectмаршрутuk_UA
dc.subjectинформационная технологияuk_UA
dc.subjectrailway transport systemuk_UA
dc.subjectthe caruk_UA
dc.subjectthe owner of rolling stockuk_UA
dc.subjectwagonsuk_UA
dc.subjectdelivery timeuk_UA
dc.subjecttrack developmentuk_UA
dc.subjecttransport operatorsuk_UA
dc.subjecttransport planuk_UA
dc.subjectelement of the railway transport systemuk_UA
dc.subjectitineraryuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезеньuk_UA
dc.title.alternativeПовышение эффективности использования элементов железнодорожных транспортных систем при организации грузовых перевозокuk_UA
dc.title.alternativeMore efficient use of the elements of railway transport systems in the organization of cargo transportationuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Nosenko.pdf870.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.