Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМойсеєнко, Валентин Іванович-
dc.contributor.authorMoyseenko, V. I.-
dc.date.accessioned2021-04-17T17:50:41Z-
dc.date.available2021-04-17T17:50:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМoйсеєнко В. І. Методи та моделі підвищення безпеки використання систем керування залізничної автоматики шляхом оперативного виявлення порушень : дис. ...д-ра техн. наук : 05.22.20 – експлуатація та ремонт засобів транспорту / Валентин Іванович Мойсеєнко ; наук. конс. Бойнік А. Б. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2011. - 356 с. - Бібліогр. : с. 298-324.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6173-
dc.description.abstractUA: Мoйсеєнко В. І. Методи та моделі підвищення безпеки використання систем керування залізничної автоматики шляхом оперативного виявлення порушень – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.20–експлуатація та ремонт засобів транспорту, Українська державна академія залізничного транспорту, Харків, 2011. Дисертацію присвячено вирішенню науково - прикладної проблеми підвищення безпеки використання систем керування залізничної автоматики шляхом оперативного виявлення передвісників порушень, формування критеріїв кількісних і якісних оцінок та корегувальних дій, направлених на локалізацію небезпечних факторів й усунення причин їх виникнення. Запропоновано новий науковий підхід до виявлення передаварійних ситуацій. Удосконалені методи оцінювання стану безпеки руху. Розроблено комплекс моделей небезпечних станів, подій та процесів, які спільно із запропонованими методами та критеріями формування оцінок можливих негативних наслідків порушень забезпечили формування наукової концепції підвищення безпеки використання систем керування залізничної автоматики на основі оперативного виявлення порушень. EN: Moyseenko V.I. Methods and models to increase safety of railway automation control systems by day-to-day emergency detection . – Manuscript. The Dissertation on Doctor of Engineering Sciences degree, 05.22.20 speciality – maintenance and repair of rail facilities, Ukrainian State Academy of Railway Transport, Kharkiv, 2011. The dissertation deals with the issue of higher safety of railway automation control systems by day–to–day emergency detection, formation of criteria and qualitative estimation and corrective actions, aimed at positioning emergency factors and elimination of their occurrence. It has been proposed a new scientific approach regarding pre-emergency situations, improved estimation methods of traffic safety. It has been developed a set of models of emergency situations, events and processes, along with proposed methods and estimation criteria of possible negative consequences of emergencies that makes it possible to form scientific concept to increase safety of rail automation control systems based on day–to–day emergency detection.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectсистеми керування залізничної автоматикиuk_UA
dc.subjectбезпека використанняuk_UA
dc.subjectтранспортні подіїuk_UA
dc.subjectпорушенняuk_UA
dc.subjectнебезпекиuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectметоди та моделі порушень безпекиuk_UA
dc.subjectrail transportuk_UA
dc.subjectrail automation control systemsuk_UA
dc.subjectsafetyuk_UA
dc.subjectemergenciesuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.subjectmethods and models of safety failureuk_UA
dc.titleМетоди та моделі підвищення безпеки використання систем керування залізничної автоматики шляхом оперативного виявлення порушеньuk_UA
dc.title.alternativeMethods and models to increase safety of railway automation control systems by day-to-day emergency detectionuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis_Moyseenko.pdf353.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.