Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6181
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергієнко, Микола Іванович | - |
dc.contributor.author | Sergienko, N. I. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-18T08:44:43Z | - |
dc.date.available | 2021-04-18T08:44:43Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Сергієнко, М. І. Вибір та наукове обгрунтування техніко - економічних показників тепловозних дизелів для локомотивного парку України : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 - теплові двигуни / М. І. Сергієнко ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2000. - 18 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6181 | - |
dc.description.abstract | UA: Дисертація спрямована на пошук, обгрунтування і визначення техніко- економічних показників дизелів одного типоряду з метою зниження експлуатаційних витрат у локомотивному господарстві України. У роботі розвинена теорія математичного моделювання характеристик тепловозних чотиритактних двигунів типу Д80 з оптимізацією їх конструктивних і регулювальних параметрів. Розроблено методику розрахунку і визначено економічний ефект від модернізації тепловозного парку Укрзалізниці одним типорядом дизелів Д80. Одержано результати стендових і експлуатаційних випробувань дизелів 1Д80Б і 4Д80Б. Запропоновано усереднену гістограму режимів завантаження дизеля маневрового тепловоза, одногодинний експлуатаційний цикл для проведення реостатних випробувань та вперше експериментальним методом визначено значення коефіцієнту, який враховує вплив перехідних процесів на середньоесплуатаційні витрати палива дизеля маневрового тепловоза. | uk_UA |
dc.description.abstract | EN: The dissertation is directed to search, grounding and determination of technical and economic parameters of diesel engines of one type with the purpose of operational (financial) expenses reduction in locomotive facilities of Ukraine. A theory of mathematical modeling of Д80 type four stroke diesel locomotive engines working process with their constructive and regulating parameters optimizating has been developed in this work. The technique of accounting has been developed and the economic benefit from the modernization of diesel-locomotive park of Ukrzaliznytsia with one type of four stroke Д80 type diesel engines is determined. Stand and operational tests experimental results of 1Д80Б and 4Д80Б diesel engines has been received. For the first time the coefficient value which takes into account the transition processes influence to a shunting locomotive average operational fuel expenses has been determined experimentally. | - |
dc.publisher | Харківська державна академія залізничного транспорту | uk_UA |
dc.subject | тяговий рухомий склад | uk_UA |
dc.subject | питомі средньоексплуатаційні витрати палива | uk_UA |
dc.subject | типоряд дизелів | uk_UA |
dc.subject | оптимізація параметрів | uk_UA |
dc.subject | гістограма експлуатаційних навантажень | uk_UA |
dc.subject | випробувальний цикл | uk_UA |
dc.subject | tractive rolling - stock | uk_UA |
dc.subject | specific average operational fuel expenses | uk_UA |
dc.subject | diesel engines types | uk_UA |
dc.subject | optimization of parameters | uk_UA |
dc.subject | histogram of operational loadings | uk_UA |
dc.subject | testing cycle | uk_UA |
dc.title | Вибір та наукове обгрунтування техніко - економічних показників тепловозних дизелів для локомотивного парку України | uk_UA |
dc.title.alternative | A choice and scientific grounding of technical and economic parameters of diesel locomotive engines for locomotive park of Ukraine | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2000 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Sergienko.pdf | 629.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.