Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеклов, Володимир Федорович-
dc.contributor.authorCheklov, V. F.-
dc.date.accessioned2021-04-21T17:41:13Z-
dc.date.available2021-04-21T17:41:13Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЧеклов В. Ф. Розробка нових технічних засобів автоматизованого регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках : автореф. дис. ... канд. техн. наук. : 05.22.20 - експлуатація та ремонт засобів транспорту / Володимир Федорович Чеклов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2004. - 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6317-
dc.description.abstractUA: Дисертація присвячена науковій задачі розробки нових технічних засобів автоматизованого регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках залізничних станцій та удосконалення процесу розформування составів при оптимізації витрат часу. З цією метою в дисертаційній роботі запропоновані новий підхід до теми наукових розробок, нові технічні засоби, комплекс моделей, які дозволяють керувати процесом розформування із використанням методів скорочення часу насуву і розпуску составів та простою вагонів, підвищення переробної спроможності гірки; проводити дослідження при повній імітації пристроїв гіркового комплексу, виключаючи додаткові матеріальні витрати при виконанні багаторазових експериментів; знизити енергоємність процесу насуву та розпуску составів; збільшення терміну експлуатації технічних засобів, що беруть участь в даному процесі, і витрат по їх обслуговуванню; забезпечити високий рівень збереження рухомого складу і вантажів, що перевозяться, і прискорити процес перевезень.uk_UA
dc.description.abstractEN: The Thesis is devoted to scientific problem on development of new technical facilities and on improvement of technologies for the splitting up of trains in hump yards under optimization of pushing and shunting process a complex of models is worked out in the Thesis which can be applied for all hump yards and it allows; to carry out investigations under full imitation of real devices of sorting complex, excluding expenseses for frequentative experiments; to operate by the work of shunting locomotives while using a method for reduction of the time; to rise the processing ability of hump yards; to reduce the volume of energy for the process of splitting up of trains; to increase the operation time for technical facilities and to reduce the expenses for their maintenance; to provide high level of the splitting up process, the safety of rolling stock and transporting freight; to reduce the standing idle of cares and to accelerate the transporting process.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectтехнічні засобиuk_UA
dc.subjectсортувальна гіркаuk_UA
dc.subjectгірковій локомотивuk_UA
dc.subjectрозформування составівuk_UA
dc.subjectпростій вагонівuk_UA
dc.subjecttechnical facilitiesuk_UA
dc.subjecthump yarduk_UA
dc.subjectshunting locomotiveuk_UA
dc.subjectsplitting up of trainsuk_UA
dc.subjectstanding idle of caresuk_UA
dc.titleРозробка нових технічних засобів автоматизованого регулювання швидкості відчепів на сортувальних гіркахuk_UA
dc.title.alternativeThe development of new technical facilities for uncoupling speed in hump yardsuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Cheklov.pdf801.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.