Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосенко, Микола Петрович-
dc.contributor.authorNosenko, M.P.-
dc.date.accessioned2021-04-29T09:14:03Z-
dc.date.available2021-04-29T09:14:03Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНосенко М. П. Підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень : дис. ...канд. техн. наук : 05.22.01 – транспортні системи / Микола Петрович Носенко ; наук. керівник Кулешов В. М. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2010. - 244 с. - Бібліогр. : с. 143-158.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6428-
dc.description.abstractUA: Носенко М.П. Підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.01 – транспортні системи; Українська державна академія залізничного транспорту. Харків, 2010 р. Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезень вагонами державної та недержавної власності на основі сумісного плану формування та жорсткого графіку руху поїздів. На базі аналізу статистичних даних запропоновано модель розрахунків потреби колійного розвитку при детальному підбиранні вагонів на опорній сортувальній станції для вантажних станцій залізничного вузла на базі оптимізації параметрів, яка забезпечить скорочення загальних експлуатаційних витрат та дозволить адаптувати процес перевезень до пріоритетних напрямів транспортного ринку. На основі математичної моделі стохастичного програмування запропонована технологія обслуговування вантажовідправників та вантажоотримувачів з врахуванням собівартості подавання-забирання різних типів вагонів та вантажів на опорній сортувальній станції, розвезення їх на вантажні станції передаточними поїздами у вузлах. З врахуванням нечіткості вхідних та вихідних даних на базі теорії надійних мереж розроблена математична модель організації вантажних перевезень на залізничних напрямках, яка базується на поширеній мережі Петрі, що на відміну від існуючої враховує реалізацію сумісного плану формування та жорсткого графіку руху поїздів з наближенням фактичних термінів доставки до нормативних. Доопрацьована інформаційна технологія АСК ВП УЗ з метою рішення задач контролю доставки вантажу. EN: Nosenko M.P. More efficient use of the elements of railway transport systems in the organization of cargo transportation. – The manuscript. The dissertation on competition degree candidate of the technical sciences on professions 05.22.01 – transport systems; The Ukrainian state academy of the railway transport. Kharkiv, 2010. The dissertation is dedicated to questions of increasing to efficiency of the use element railway transport systems at organizations of the freight traffics coach state and not state property on base of the combined plan of the shaping and hard graph of the motion train. On the base of the analysis statistical given is offered model calculation to need of the travel development under detailed selection coach on supporting switchyard for cargo station of the railway node on the base of the optimization their parameter, which will provide the reduction of the general working expenses and will allow to adapt the process of transportation to priority directions transport market. On base of the mathematical model of the stochastic programming is offered technology of the servicing the consignors and consignees with provision for prime cost of the presenting-cleaning the different types coach and cargo on supporting switchyard, delivery them on cargo stations transmission train in nodes. With provision for not clearness input and output given on the base of the theories of the reliable networks is designed mathematical model to organizations of the freight traffics on railway directions, which is based on the network Petri, which unlike existing takes into account the realization of the combined plan of the shaping and hard graphics of the motion train with approach the actual periods of delivery to normative. The constructive structure ASK VP UZ (automated control system for rolling stock) to solve problems of control of delivery.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізнична транспортна системаuk_UA
dc.subjectвагонuk_UA
dc.subjectвласник рухомого складуuk_UA
dc.subjectпарк вагонівuk_UA
dc.subjectтермін доставкиuk_UA
dc.subjectколійний розвитокuk_UA
dc.subjectоператор перевезеньuk_UA
dc.subjectплан перевезеньuk_UA
dc.subjectелемент залізничної транспортної системиuk_UA
dc.subjectмаршрутuk_UA
dc.subjectінформаційна технологіяuk_UA
dc.subjectrailway transport systemuk_UA
dc.subjectthe caruk_UA
dc.subjectthe owner of rolling stockuk_UA
dc.subjectwagonsuk_UA
dc.subjectdelivery timeuk_UA
dc.subjecttrack developmentuk_UA
dc.subjecttransport operatorsuk_UA
dc.subjecttransport planuk_UA
dc.subjectelement of the railway transport systemuk_UA
dc.subjectitineraryuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності використання елементів залізничних транспортних систем при організації вантажних перевезеньuk_UA
dc.title.alternativeMore efficient use of the elements of railway transport systems in the organization of cargo transportationuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis_Nosenko.pdf329.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.