Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинов, Ігор Ернстович-
dc.contributor.authorMartynov, I. E.-
dc.date.accessioned2021-05-12T07:38:18Z-
dc.date.available2021-05-12T07:38:18Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМартинов І. Е. Розвиток методів розрахунку та випробувань буксових підшипникових вузлів вантажних вагонів з урахуванням особливостей їх екплуатації : дис. ...д-ра техн. наук : 05.22.07 – рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Ігор Ернстович Мартинов ; наук. конс. Тартаковський Е. Д. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2009. - 431 с. - Бібліогр. : с. 391-431.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6561-
dc.description.abstractUA: Мартинов І. Е. Розвиток методів розрахунку та випробувань буксових підшипникових вузлів вантажних вагонів з урахуванням особливостей їх експлуатації. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.07 – рухомий склад залізниць та тяга поїздів; Українська державна академія залізничного транспорту; Харків, 2009. Дисертація присвячена розвитку методів розрахунку і випробувань буксових підшипникових вузлів вантажних вагонів з урахуванням особливостей їх експлуатації. Запропоновано обґрунтування процедури розв’язання науково- прикладної проблеми розвитку методів розрахунку та випробувань буксових підшипникових вузлів з урахуванням експлуатаційних навантажень, яка узагальнює визначення параметрів перспективних підшипникових вузлів вантажних вагонів. Встановлено, що перспективним шляхом удосконалення роликових букс є використання підшипників, що сприймають радіальні і осьові сили тертям кочення. Розроблена математична модель буксового підшипникового вузла вантажного вагона, обладнаного дворядним конічним підшипником з використанням об'ємних тривимірних звичайно-елементних схем. Проведено дослідження напружено-деформованого стану елементів підшипникових вузлів і законів розподілу навантаження між тілами кочення. Проведені порівняльні температурні випробування різних типів підшипникових вузлів. Допрацьовані методи визначення динамічних характеристик вантажних вагонів і проведені динамічні випробування піввагонів, обладнаних різними типами буксових підшипникових вузлів. Розроблено метод визначення показників надійності буксових підшипників з урахуванням діючих еквівалентних навантажень. Встановлено, що за найбільш несприятливих умов навантаження 90-процентний ресурс дворядних конічних підшипників складає не менше 0,973 млн. км пробігу. Розроблена імовірнісна модель, що дозволяє прогнозувати розподіл напрацювання до відмови дворядних конічних підшипників. Проведено порівняльні експлуатаційні випробування дворядних конічних підшипників і циліндричних підшипників, виготовлених різними виробниками, в буксах вантажних вагонів. За наслідками випробувань визначені показники надійності і довговічності буксових підшипникових вузлів. Розроблено модель визначення вартості життєвого циклу буксових вузлів з урахуванням основних діючих експлуатаційних чинників. Економічний ефект від впровадження дворядних конічних підшипників складе не менше 3400 грн на рік на кожен вагон робочого парку. EN: Martynov I. E. Development methods of calculation and tests of axle bearing boxes of freight carriages taking into account the features of their exploitation. The manuscript. Dissertation on competition of scientific doctor degree of technical sciences on a specialty 05.22.07 – a rolling stock of railways and train tractions; Ukrainian State Academy of Railway Transport; Kharkov, 2009. Dissertation is devoted to development of methods of calculation and tests of axle bearing boxes of freight carriages taking into account the features of their eхploitation. Conception of creation of axle bearing boxes of freight carriages is developed for the railways of Ukraine which summarizes determination of the scientifically-grounded descriptions and develops principles of creation of bearing knots taking into account the existent terms of loading. The inspection of the technical state of axle bearing boxes is conducted with the cylindrical bearings. The model of the axle bearing boxes equipped by the tapered roller bearing with the use of by volumes three-dimensional certainly-elements charts is developed. Research of the tensely-deformed state of elements of bearing. The comparative temperature tests of different types of axle bearing boxes are conducted. Scientific approaches are offered to determination of reliability indexes of the bearing taking into account the operating equivalent loadings. The probabilistic model allowing to forecast distributing of work completely tapered bearings is developed. The comparative operating tests of the axle bearing boxes and cylindrical bearings made different producers are conducted, in axle boxes of freight carriages. On results the tests reliability and longevity of axle bearing boxes indexes are certain.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectбуксовий підшипниковий вузолuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectдворядний конічний підшипникuk_UA
dc.subjectнапруженняuk_UA
dc.subjectдовговічністьuk_UA
dc.subjectвипробуванняuk_UA
dc.subjectaxle bearing boxesuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjecttapered roller bearinguk_UA
dc.subjecttensionsuk_UA
dc.subjectlongevityuk_UA
dc.subjecttestsuk_UA
dc.titleРозвиток методів розрахунку та випробувань буксових підшипникових вузлів вантажних вагонів з урахуванням особливостей їх експлуатаціїuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment methods of calculation and tests of axle bearing boxes of freight carriages taking into account the features of their exploitationuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis_Martynov.pdf571.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.