Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-05-13T10:00:36Z-
dc.date.available2021-05-13T10:00:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРобоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетинг промислового підприємства" / укладач А. О. Дергоусова ; кафедра маркетингу на транспорті. - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - 30 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6617-
dc.description.abstractОсновними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» є надання знань з таких питань: теоретичні та методологічні основи маркетингу на ринку промислових підприємств, технологій проведення маркетингових досліджень на промисловому ринку, методи й моделі прийняття стратегічних рішень. Призначено для студентів спеціальності «Маркетинг» денної та заочної форм навчання і слухачів ІППК.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспорту-
dc.titleРобоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетинг промислового підприємства"uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf288.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.