Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриценко, Наталя Валеріївна-
dc.contributor.authorGritsenko, N.V.-
dc.date.accessioned2021-05-14T07:41:56Z-
dc.date.available2021-05-14T07:41:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГриценко Н.В. Реформування залізничного транспорту України : дис. ...канд. екон. наук : 08.00.03 — економіка та управління національним господарством / Наталя Валеріївна Гриценко ; наук. керівник Позднякова Л. О. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2009. - 256 с. - Бібліогр. : с. 249-256.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6642-
dc.description.abstractUA: Гриценко Н.В. Реформування залізничного транспорту України. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.03 — економіка та управління національним господарством – Українська державна академія залізничного транспорту, Харків, 2009. Дисертаційне дослідження присвячено вирішенню проблем реформування залізничного транспорту України у сучасних умовах з метою підвищення ефективності його функціонування. Виявлені причини невиконання Програм реструктуризації та реформування залізничного транспорту України. Визначено сутність понять «реформування» та «реструктуризації» залізничного транспорту, а також встановлено їх взаємозв’язок та взаємозалежність. Встановлена недоцільність реформування галузі на сучасному етапі розвитку економіки України. З’ясовано, що реструктуризація є найбільш доцільний напрямок реформування залізничного транспорту. Зроблено аналіз та надано оцінку сучасного стану залізничного транспорту України та окремо обраних залізниць. Удосконалено методику реструктуризації залізничного транспорту та науково обґрунтовано її основні етапи, які дозволяють швидко адаптуватися удосконаленій організаційній структурі управління до сучасного стану економіки держави. Розглянуто впровадження методики на прикладі дирекції залізничних перевезень Південної залізниці. Визначено економічний ефект від запропонованого заходу. Удосконалено концептуальний підхід щодо реформування залізничного транспорту України та обґрунтовано його основні етапи. Виконано прогнозну оцінку основних показників роботи залізничного транспорту, результати якого, підтверджені багатофункціональною математичною програмою OLIMP, дають позитивну картину та забезпечують динамічне зростання показників роботи залізничного транспорту України. EN: Gritsenko N.V. Reforming of Railway Transport in Ukraine. – Manuscript. Thesis for Candidate of Economic Sciences, speciality 08.00.03 – Economics and National Economy Management – Ukrainian State Academy of Railway Transport, Kharkiv, 2009. The thesis research deals with problems of railway transport reforming. It has been revealed the reasons for failure to carry out the Programme of restructuring and reforming of railway transport in Ukraine. It has been determined the main point in the concepts of reforming and restructuring of railway transport, as well as established their interconnection and interdependence. It has been analyzed and estimated the current state of railway transport in Ukraine and the selected divisions. For the first time it has been proposed the method of restructuring of railway transport and scientific basis of its main stages which makes it possible for management organization to quickly adapt to the current state of the national economy. It has been proved that implementation of the method enables to improve the management organization regarding the present transportation. It has been developed the conception approach toward railway transport reforming in Ukraine, and grounded its main stages. It has been estimated in terms of forecasting the post crisis situation regarding short-term and long-term trends in basic performance standards of railway transport in Ukraine. The estimation results, approved by the OLIMP multifunctional mathematic programme, give positive view and provide dynamic growth in performing standards of railway transport in Ukraine.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectекономічна кризаuk_UA
dc.subjectтранспортні засобиuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectреструктуризаціяuk_UA
dc.subjectметодика реструктуризаціїuk_UA
dc.subjectскасування дирекціїuk_UA
dc.subjectфункціонально-технологічна структураuk_UA
dc.subjectорганізаційна структура управлінняuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjecteconomic crisisuk_UA
dc.subjectmeans of transportuk_UA
dc.subjectreforminguk_UA
dc.subjectrestructuringuk_UA
dc.subjectrestructuring methoduk_UA
dc.subjectdirection abolishmentuk_UA
dc.subjectfunction and technological structureuk_UA
dc.subjectmanagement organizationuk_UA
dc.titleРеформування залізничного транспорту Україниuk_UA
dc.title.alternativeReforming of Railway Transport in Ukraineuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Gritsenko.pdf202.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.