Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6759
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аксьонов, Іван Михайлович | - |
dc.contributor.author | Аксенов, И. М. | - |
dc.contributor.author | Aksenov, I. M. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T03:59:28Z | - |
dc.date.available | 2021-05-19T03:59:28Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Аксьонов І. М. Створення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України : автореф. дис. ...д-ра екон. наук : 08.00.03 – економіка та управління національним господарством / Іван Михайлович Аксьонов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2008. - 32 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6759 | - |
dc.description.abstract | UA: Проаналізовано становище пасажирського залізничного комплексу України на транспортному ринку, стан пасажирського рухомого складу, динаміку розвитку комплексу за роки незалежності, розвиток конкуренції на ринку перевезень і причини неефективності результатів від пасажирських перевезень. Обґрунтована необхідність впровадження логістики у пасажирській сфері діяльності і переходу на нові маркетинго-логістичні методи і структури управління комплексом, удосконалення стратегій ціноутворення, розвитку комплексу (його підприємств) і підвищення конкурентноздатності залізниць. Створено новий економічний маркетинго-логістичний механізм управління пасажирським залізничним комплексом України. Запропоновано теоретико-методологичні принципи та підходи щодо його формування; особливості і методи використання; маркетингові підходи щодо реструктуризації, розробки і вибору конкурентних стратегій управління та розвитку пасажирського комплексу; маркетинго-логістичний механізм управління сервісом на вокзалах і в поїздах; маркетингові принципи і стратегія ціноутворення на перевезення і додаткові послуги, управління економікою пасажирських поїздів на залізницях України та ін. Сформульовано і теоретично обґрунтовані наукові поняття: «маркетингова логістика» у пасажирському комплексі та «маркетинго-логістичний механізм» управління економічною ефективністю пасажирського залізничного комплексу. Ці поняття як нові категорії сприяють розвитку і посиленню ролі даного механізму. RU: Проанализировано положение пассажирского комплекса Украины, динамика его развития за годы независимости, причины неэффективности пассажирских перевозок и их убыточности. Определены основные факторы, снижающие эффективность управления комплексом: • из-за осуществления структурной реформы управления на железнодорожном транспорте без соответствующего научного обоснования. Структуры создаются поспешно и волевым порядком, путем «слепого» копирования опыта других государств без учета местных условий в регионах. • маркетинговые исследования проводятся периодически: методики исследования проблем в сфере перевозок, с учетом социально-экономического развития регионов и категорий потребителей транспортных услуг не разработаны, комплексно маркетинг и логистика не применяются; • не уделяется должного внимания проблемам управления эффективностью и качеством транспортного производства, так как принижено значение изучения экономических механизмов управления пассажирскими перевозками, отсутствует система управления экономическими процессами, основанная на базе данных маркетинга и логистики; • не осуществляется внутриотраслевая оценка конкуренции на железнодорожном транспорте, научно не обосновывается распределение инвестиционных ресурсов по направлениям, связанным с техническим перевооружением пассажирского комплекса в условиях его структурной перестройки; • со стороны Правительства не уделяется достаточного внимания проблемам экономической безопасности отрасли, несмотря на то, что износ основных производственных фондов превысил предел допустимости. Показано, что из-за недостаточности научно-теоретических разработок новые структуры в пассажирском комплексе создаются волюнтаристски, без экономических обоснований, эти структуры себя не оправдывают и практика отвергает их как экономически неэффективные. Обоснован переход на новые экономические маркетинго-логистические методы управления и структуры управления, усовершенствование стратегий ценообразования, развития комплекса (его предприятий) и повышения конкурентоспособности железных дорог; разработаны способы стабилизации объемов перевозок, расходов и доходов от них, развития экономических взаимоотношений между железными дорогами и участниками рынка. EN: Position of passenger railway complex Ukraini at the transport market, dynamics of development of complex for years nezalezh-nosti, state of passenger rolling stock, devevelopment of competition at the market of transportations and reason of neefektivnosti results, is analysed from passenger perevezen. Passenger a sphere activity and passing has the grounded necessity of introduction of logistic to the new marketingo-logistichni methods and structures of management, improvement of strategies of pricing, development of kompeksu (him pidprtemstv) and pidvischennyaya competitiveness of railways, a complex. Zaproponovano new economic mechanism of management a passenger railway complex on the basis of marketing and logistic, teoretiko-metodologichni principles and approaches in relation to his forming; features and methods of the use; marketings approaches are in relation to restructuring, development and choice of competition, strategy of management and development of passenger complex; marketingo-logistichniy mechanism of management service on the stations and in trains; marketings principles and strategy of pricing on transportation and additional services, management an economy, concrete passenger a train on zaliznicyakh Ukraine and insh. It is formulated and scientific concepts are grounded in theory: «logistika» in a passenger complex and «mekhanizm» management of passenger railway complex economic efficiency – new categories, to which inherent main functions, forms and methods of the use, yaks assist development and strengthening of role of this mechanism. | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна | uk_UA |
dc.subject | залізничний транспорт | uk_UA |
dc.subject | пасажирообіг | uk_UA |
dc.subject | проїзний документ | uk_UA |
dc.subject | поїзд | uk_UA |
dc.subject | композиція складу | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | цінова політика | uk_UA |
dc.subject | маркетинго-логістичний механізм | uk_UA |
dc.subject | населеність | uk_UA |
dc.subject | оптимальність | uk_UA |
dc.subject | железнодорожный транспорт | uk_UA |
dc.subject | пассажирский комплекс | uk_UA |
dc.subject | пассажиоборот | uk_UA |
dc.subject | логистика | uk_UA |
dc.subject | маркетинг | uk_UA |
dc.subject | стратегия | uk_UA |
dc.subject | цена | uk_UA |
dc.subject | услуги | uk_UA |
dc.subject | качество | uk_UA |
dc.subject | композиция | uk_UA |
dc.subject | railway transport | uk_UA |
dc.subject | pasazhiroobig | uk_UA |
dc.subject | travel a dock ment | uk_UA |
dc.subject | train | uk_UA |
dc.subject | composition of composition | uk_UA |
dc.subject | strategy | uk_UA |
dc.subject | price policy | uk_UA |
dc.subject | marketingo-logistichniy mechanism | uk_UA |
dc.subject | population density | uk_UA |
dc.title | Створення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України | uk_UA |
dc.title.alternative | Создание экономического механизма управления пассажирским комплексом железнодорожного транспорта Украины | uk_UA |
dc.title.alternative | Creation of economic mechanism of management passenger complex a railway транспорту Ukrenian | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aref_Aksenov.pdf | 688.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.