Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАксьонов, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorАксенов, И. М.-
dc.contributor.authorAksenov, I. M.-
dc.date.accessioned2021-05-19T03:59:28Z-
dc.date.available2021-05-19T03:59:28Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationАксьонов І. М. Створення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України : автореф. дис. ...д-ра екон. наук : 08.00.03 – економіка та управління національним господарством / Іван Михайлович Аксьонов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2008. - 32 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6759-
dc.description.abstractUA: Проаналізовано становище пасажирського залізничного комплексу України на транспортному ринку, стан пасажирського рухомого складу, динаміку розвитку комплексу за роки незалежності, розвиток конкуренції на ринку перевезень і причини неефективності результатів від пасажирських перевезень. Обґрунтована необхідність впровадження логістики у пасажирській сфері діяльності і переходу на нові маркетинго-логістичні методи і структури управління комплексом, удосконалення стратегій ціноутворення, розвитку комплексу (його підприємств) і підвищення конкурентноздатності залізниць. Створено новий економічний маркетинго-логістичний механізм управління пасажирським залізничним комплексом України. Запропоновано теоретико-методологичні принципи та підходи щодо його формування; особливості і методи використання; маркетингові підходи щодо реструктуризації, розробки і вибору конкурентних стратегій управління та розвитку пасажирського комплексу; маркетинго-логістичний механізм управління сервісом на вокзалах і в поїздах; маркетингові принципи і стратегія ціноутворення на перевезення і додаткові послуги, управління економікою пасажирських поїздів на залізницях України та ін. Сформульовано і теоретично обґрунтовані наукові поняття: «маркетингова логістика» у пасажирському комплексі та «маркетинго-логістичний механізм» управління економічною ефективністю пасажирського залізничного комплексу. Ці поняття як нові категорії сприяють розвитку і посиленню ролі даного механізму. RU: Проанализировано положение пассажирского комплекса Украины, динамика его развития за годы независимости, причины неэффективности пассажирских перевозок и их убыточности. Определены основные факторы, снижающие эффективность управления комплексом: • из-за осуществления структурной реформы управления на железнодорожном транспорте без соответствующего научного обоснования. Структуры создаются поспешно и волевым порядком, путем «слепого» копирования опыта других государств без учета местных условий в регионах. • маркетинговые исследования проводятся периодически: методики исследования проблем в сфере перевозок, с учетом социально-экономического развития регионов и категорий потребителей транспортных услуг не разработаны, комплексно маркетинг и логистика не применяются; • не уделяется должного внимания проблемам управления эффективностью и качеством транспортного производства, так как принижено значение изучения экономических механизмов управления пассажирскими перевозками, отсутствует система управления экономическими процессами, основанная на базе данных маркетинга и логистики; • не осуществляется внутриотраслевая оценка конкуренции на железнодорожном транспорте, научно не обосновывается распределение инвестиционных ресурсов по направлениям, связанным с техническим перевооружением пассажирского комплекса в условиях его структурной перестройки; • со стороны Правительства не уделяется достаточного внимания проблемам экономической безопасности отрасли, несмотря на то, что износ основных производственных фондов превысил предел допустимости. Показано, что из-за недостаточности научно-теоретических разработок новые структуры в пассажирском комплексе создаются волюнтаристски, без экономических обоснований, эти структуры себя не оправдывают и практика отвергает их как экономически неэффективные. Обоснован переход на новые экономические маркетинго-логистические методы управления и структуры управления, усовершенствование стратегий ценообразования, развития комплекса (его предприятий) и повышения конкурентоспособности железных дорог; разработаны способы стабилизации объемов перевозок, расходов и доходов от них, развития экономических взаимоотношений между железными дорогами и участниками рынка. EN: Position of passenger railway complex Ukraini at the transport market, dynamics of development of complex for years nezalezh-nosti, state of passenger rolling stock, devevelopment of competition at the market of transportations and reason of neefektivnosti results, is analysed from passenger perevezen. Passenger a sphere activity and passing has the grounded necessity of introduction of logistic to the new marketingo-logistichni methods and structures of management, improvement of strategies of pricing, development of kompeksu (him pidprtemstv) and pidvischennyaya competitiveness of railways, a complex. Zaproponovano new economic mechanism of management a passenger railway complex on the basis of marketing and logistic, teoretiko-metodologichni principles and approaches in relation to his forming; features and methods of the use; marketings approaches are in relation to restructuring, development and choice of competition, strategy of management and development of passenger complex; marketingo-logistichniy mechanism of management service on the stations and in trains; marketings principles and strategy of pricing on transportation and additional services, management an economy, concrete passenger a train on zaliznicyakh Ukraine and insh. It is formulated and scientific concepts are grounded in theory: «logistika» in a passenger complex and «mekhanizm» management of passenger railway complex economic efficiency – new categories, to which inherent main functions, forms and methods of the use, yaks assist development and strengthening of role of this mechanism.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectпасажирообігuk_UA
dc.subjectпроїзний документuk_UA
dc.subjectпоїздuk_UA
dc.subjectкомпозиція складуuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетинго-логістичний механізмuk_UA
dc.subjectнаселеністьuk_UA
dc.subjectоптимальністьuk_UA
dc.subjectжелезнодорожный транспортuk_UA
dc.subjectпассажирский комплексuk_UA
dc.subjectпассажиоборотuk_UA
dc.subjectлогистикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectценаuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectкомпозицияuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectpasazhiroobiguk_UA
dc.subjecttravel a dock mentuk_UA
dc.subjecttrainuk_UA
dc.subjectcomposition of compositionuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectprice policyuk_UA
dc.subjectmarketingo-logistichniy mechanismuk_UA
dc.subjectpopulation densityuk_UA
dc.titleСтворення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту Україниuk_UA
dc.title.alternativeСоздание экономического механизма управления пассажирским комплексом железнодорожного транспорта Украиныuk_UA
dc.title.alternativeCreation of economic mechanism of management passenger complex a railway транспорту Ukrenianuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Aksenov.pdf688.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.