Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРазгонов, Адам Пантелійович-
dc.contributor.authorРазгонов, А. П.-
dc.contributor.authorRazgonov, A. P.-
dc.date.accessioned2021-05-20T15:07:08Z-
dc.date.available2021-05-20T15:07:08Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationРазгонов А. П. Методологія підвищення надійності систем залізничної автоматики і телемеханіки : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.08 - експлуатація залізничного транспорту / Адам Пантелійович Разгонов ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 1999. - 28 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6822-
dc.description.abstractUA: На захист винесені методи і засоби підвищення надійності систем залізничної автоматики і телемеханіки (зат), забезпечення безпеки руху поїздів, теоретичні основи оптимізації профілактики із застосуванням автоматизованих вимірювальних комплексів, досліджень на надійність, призначення допусків і вибору номіналів параметрів об'єктів зат, аналітичні методи впливу відмов на експлуатаційні показники залізничної дільниці і ефективності систем зат, рівнів імпульсних перешкод тягового струму, які впливають на рейкові кола в режимі горіння дуги на пантографі при ожеледицях; методу аналізу і синтезу рк в умовах пониженого опору ізоляції, рейкової лінії; розрахунок перетворювачів частоти - джерел сигнального струму з заданими характеристиками; результати аналітичних і експериментальних досліджень (рк і його елементи, перетворювачі частоти, колійні приймачі з підвищеним коефіцієнтом повернення, нормалі на проектування рк, арм ртд та ін.), Опублікованих в 52 наукових працях, в тому числі 19 авторських свідоцтвах. Встановлено, що впровадження розробок і рекомендацій підвищує надійність і ефективність функціонування систем зат, а запропоновані методи профілактики регулювання і технічного обслуговування скорочує експлуатаційні витрати галузі. Розробки впроваджені в виробництво.uk_UA
dc.description.abstractRU: На защиту вынесены методы и средства повышения надежности систем железнодорожной автоматики и телемеханики (жат), обеспечивающих безопасность движения поездов: теоретические основы оптимизации профилактики с применением автоматизированных измерительных комплексов, испытаний на надежность, назначения допусков и выбора номиналов параметров объектов жат; аналитические методы влияния отказов на эксплуатационные показатели железнодорожного участка и эффективности систем жат, уровней импульсных помех тягового тока, влияющих на рельсовые цепи в режиме горения дуги на токосъемнике при гололедах; методы анализа и синтеза рл в условиях пониженного сопротивления изоляции рельсовой линии: расчеты преобразователей частоты - источников сигнального тока с заданными характеристиками; результаты аналитических и экспериментальных исследований (рл и их элементы, преобразователи частоты, путевые приемники с повышенным коэффициентом возврата, нормали на проектирование рл, арм рту и др.), Опубликованные в 52 научных работах, в том числе 19 авторских свидетельствах. Установлено, что внедрение разработок и рекомендаций повышает надежность и эффективность функционирования систем жат, а предложенные методы профилактики, регулировки и технического обслуживания сокращают эксплуатационные расходы отрасли. Разработки внедрены в производство.-
dc.description.abstractEN: Dissertation for the acquirement of the degree of doctor of technical science in specialty 05.22.08 - exploitation of railway transport. Dnepropetrovsk, 1999. The following theses are submitted for the presentation: methods and means of increasing the reliability systems of railway automatics and telemechanics (a&t) provided safeguard the movement of trains: theoretical basis optimization preventive measure on base measure computer complex, exploration of reliability, designation of limits and nominal of parameters subjects a&t; theoretical methods value of influence hindrance on exploitation criteria of railways; degrees impulse of traction currents hindrance in condition of electrical are on the locomotive pantograph in during ice condition, which influence on railway circuits (rc); methods of analysis and synthesis rc in conditions of resistors reduction of railway line isolation; calculation of signal current generation with proper characteristics; results theoretical and experimental research (rc, converters of freacuance, rc relay with the highest coefficient return, normal of rc, aws rtp and so on). These are set forth in 52 research papers, including 19 patents. It has been proved that introduction research and recommendations increase the reliability and efficiency of operation systems at on railway transport, methods of preventive measure and technical services reduce costs of exploitation at systems.-
dc.publisherХарківська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМетодологія підвищення надійності систем залізничної автоматики і телемеханікиuk_UA
dc.title.alternativeМетодология повышение надежности систем железнодорожной автоматики и телемеханикиuk_UA
dc.title.alternativeMethodology for improving the reliability of systems railway automation and telemechanicsuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:1999

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_ Razgonov.pdf246.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.