Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемченко, Олег Федорович-
dc.contributor.authorДемченко, О. Ф.-
dc.contributor.authorDemchenko, O. F.-
dc.date.accessioned2021-06-01T09:02:06Z-
dc.date.available2021-06-01T09:02:06Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationДемченко О. Ф. Розробка засобів ідентифікації електропоїздів метрополітену : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 - рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Олег Федорович Демченко ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 1998. - 18 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7008-
dc.description.abstractUA: Дисертація присвячена питанням удосконалення процесу перевезень у метрополітені на підставі одержання інформації про характеристики рухомих одиниць. До такої інформації віднесено ідентифікацію рухомого складу, контроль переміщень ідентифікованих рухомих одиниць. Розроблено оптимальні алгоритми обробки сигналів, які формуються пристроями ідентифікації. Виконана оцінка завадостійкості синтезованих алгоритмів ідентифікації. Розроблено систему ідентифікації, яка впроваджена на Харківському метрополітені.uk_UA
dc.description.abstractRU: Диссертация посвящена вопросам совершенствования процесса перевозок в метрополитене на основе получения информации о характеристиках подвижных единиц. К такой информации отнесены идентификация подвижных единиц, контроль перемещений идентифицированных подвижных единиц. Разработаны оптимальные алгоритмы обработки сигналов, которые формируются устройствами идентификации. Выполнена оценка помехоустойчивости синтезированных алгоритмов идентификации. Разработана система идентификации, которая внедрена на Харьковском метрополитене.-
dc.description.abstractEN: Dissertation is devoted to matters of improvement of transportation process into metropolitan. Identification of a carriage and movement check are basic parameters. Optimal algorithms of signal processing were developed. Noise immunity of synthesized identification algorithms was estimated. Identification system was introduced into Kharkov metropolitan.-
dc.publisherХарківська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectприлади запису та зчитування інформаціїuk_UA
dc.subjectкодовий вагонний датчикuk_UA
dc.subjectстанційний прилад обробки інформаціїuk_UA
dc.subjectпрогнозуючий контрольuk_UA
dc.subjectсинтез системuk_UA
dc.subjectподвижной составuk_UA
dc.subjectидентификацияuk_UA
dc.subjectустройства записи и считывания информацииuk_UA
dc.subjectкодовый вагонный датчикuk_UA
dc.subjectстанционное устройство обработки информацииuk_UA
dc.subjectпрогнозирующий контрольuk_UA
dc.subjectсинтез системuk_UA
dc.subjectmovement carriageuk_UA
dc.subjectidentificationuk_UA
dc.subjectrecord and read - out of informationuk_UA
dc.subjectcode transduceruk_UA
dc.subjectpredictich controluk_UA
dc.subjectsystem synthesisuk_UA
dc.titleРозробка засобів ідентифікації електропоїздів метрополітенуuk_UA
dc.title.alternativeРазработка средств идентификации электропоездов метрополитенаuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of identification devices for metropolitanuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:1998

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Demchenko.pdf619.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.