Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАльошинський, Євген Семенович-
dc.contributor.authorБалака, Євген Іванович-
dc.contributor.authorШульдінер, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-08-06T06:28:40Z-
dc.date.available2021-08-06T06:28:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАльошинський Є. С. Транспортний маркетинг та логістика : конспект лекцій. Частина 2. "Принципи маркетингової і логістичної діяльності на транспорті й виробництві" / Є. С. Альошинський, Є. І. Балака, Ю. В. Шульдінер. - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7391-
dc.description.abstractДаний конспект лекцій складається з двох частин і розкриває змістовні модулі дисципліни „Транспортний маркетинг та логістика”. У другій частині розглянуто розподільчу та дистрибутивну політику підприємств, проведено аналіз планування доходів і витрат транспорту, охарактеризовано цінову політику підприємств і транспортні тарифи. Простежено можливості раціоналізації інформаційних технологій маркетингу і логістики та покращення логістичного сервісу. Рекомендовано для студентів-магістрів п’ятого курсу денної форми навчання спеціальності „Організація перевезень та управління на транспорті (залізничний транспорт)” факультету „Управління процесами перевезень”, а також слухачів ІППК.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleТранспортний маркетинг та логістика. Частина 2uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конспект лекцій.pdf429.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.