Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМкртичьян, Дмитро Ігорович;-
dc.contributor.authorПродащук, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorБауліна, Ганна Сергіївна-
dc.contributor.authorСтрана, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-08-10T06:51:07Z-
dc.date.available2021-08-10T06:51:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПрограми практик для студентів напрямку підготовки "Транспортні технології (залізничний транспорт)" денної форми навчання / укладачі : Д. І. Мкртичьян, С. М. Продащук, Г. С. Бауліна, Л. А. Страна ; кафедра управління вантажною і комерційною роботою. - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - 30 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/7409-
dc.description.abstractПрограми практик розроблено для студентів денної форми навчання напрямку підготовки “Транспортні технології (залізничний транспорт)” згідно з навчальним планом, що затверджений ректором Української державної академії залізничного транспорту. Програми складено з урахуванням вимог, які містяться у Положенні про проведення практики студентів. Дані програми містять назви практик для студентів третього та шостого курсів. Вони відображають особливості практики для студентів академії, що спеціалізуються в галузі промислового транспорту, транспортного права, міжнародних перевезень і навчаються на денній формі. Крім того, по кожному виду практики вказано її форму, теоретичний матеріал, який закріплюється на виробництві, і форми звітності після закінчення практики.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспорту-
dc.titleПрограми практик для студентів напрямку підготовки "Транспортні технології (залізничний транспорт)" денної форми навчанняuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичні вказівки.pdf308.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.