Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогоявленський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2021-10-25T17:07:33Z-
dc.date.available2021-10-25T17:07:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБогоявленський О. В. Конспект лекцій з дисципліни „Маркетинг” . Частина 2 / О. В. Богоявленський. – Харків: УкрДАЗТ, 2007. – 115 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8416-
dc.description.abstractРозглянуто зміст та основні елементи товарної, цінової, збутової політики, а також сутність управління маркетингом та інструменти просування товарів на ринку.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleКонспект лекцій з дисципліни „Маркетинг”. Частина 2uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf796.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.