Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУткіна, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-04-03T12:57:36Z-
dc.date.available2022-04-03T12:57:36Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationУткіна, Ю. М. Визначення якості обслуговування залізничних перевезень / Ю. М. Уткіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 26. - С. 34-39.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892(print); 2413-4892(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8692-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання визначення поняття „якість обслуговування залізничних перевезень”, визначено систему показників якості обслуговування залізничних перевезень та побудовано її рівня у залежності від факторів її забезпечення.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВизначення якості обслуговування залізничних перевезеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Уткіна.pdf271.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.