Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШраменко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorЯковлева, К. Ю.-
dc.contributor.authorShramenko, E. V.-
dc.contributor.authorYakovleva, E.Y.-
dc.date.accessioned2022-04-10T08:20:07Z-
dc.date.available2022-04-10T08:20:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШраменко, О. В. Обгрунтування напрямків створення стратегічного партнерства за участю залізничного транспорту / О. В. Шраменко, К. Ю. Яковлеква // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2014. – № 48. – С. 79-83.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8797-
dc.description.abstractUA: Обгрунтування напрямків створення стратегічного партнерства за участю залізничного транспорту. В статті розглянуто тенденції розвитку залізничного транспорту. Зроблено висновок, що причиною зменшення обсягів вантажів є перехід їх на конкуруючий вид транспорту. Виявлено, що головна спрямованість транспортної політики держави та Укрзалізниці зараз полягає в кооперації залізниць з іншими видами транспорту за рахунок розвитку мультимодальних перевезень. Пріоритетним напрямком визначено горизонтально інтегроване партнерство. Воно може бути реалізоване шляхом створення інтегрованих транспортних компаній. Перевагами такого партнерства є максимальне задовольняти потреб клієнтів, здійснення перевезень за принципом "від дверей до дверей" з мінімальними втратами і в найбільш зручні для клієнтів терміни, забезпечення рентабельності всім видам транспорту, які приймають участь в процесі перевезень. Задачу технічного оснащення мультимодальних перевезень пропонується вирішувати за рахунок співпраці залізничного транспорту з виробниками залізничної техніки шляхом створення вертикально інтегрованого партнерства. Ці два види партнерств мають бути тісно пов’язані і можуть бути реалізовані в рамках дворівневої моделі стратегічного партнерства. EN: The article deals with the trends in Ukraine’s railway transport development. It has been concluded that the reason for decrease in freight volume is its transfer to competitive modes of transportation. The main tendency in transport policy of the government and Ukrzaliznytsia is cooperation between railways and other modes of transport by means of development of multimodal transportation. The priority trend is the horizontal integrated partnership. It can be fulfilled by integrated transport enterprises. The advantages of this is complete satisfaction of customer demand, door-to-door delivery with minimum expenses and most conveniently, cost efficiency of all modes of transport involved. The technical outfit of multimodal transportation should be implemented due to cooperation of railway transport and railway manufacturers by vertical integrated partnership. These two partnerships should be closely connected within a two-level strategic partnership model.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізничний транспорт,uk_UA
dc.subjectстратегічне партнерствоuk_UA
dc.subjectмультимодальні перевезенняuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectstrategic partnershipuk_UA
dc.subjectmultimodal transportationuk_UA
dc.titleОбгрунтування напрямків створення стратегічного партнерства за участю залізничного транспортуuk_UA
dc.title.alternativeRationale towards the establishment strategic partnership by railwayuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shramenko. pdf358.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.