Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, Анна Вячеславівна-
dc.contributor.authorКузьменко, А. В.-
dc.contributor.authorKuzmenko, A. V.-
dc.date.accessioned2022-04-16T07:31:47Z-
dc.date.available2022-04-16T07:31:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКузьменко, А. В. Сутність та підходи до формування інвестиційної стратегії на підприємствах залізничного транспорту [Текст] / А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2013. – № 43. – С. 203-209.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/8852-
dc.description.abstractUA: У даній статті розкрито та систематизовано існуючі підходи вітчизняних і зарубіжних вчених щодо понять «маркетинг» та «логістика» відносно діяльності підприємств. На основі їх думки визначено економічну сутність і основні положення даних понять, проаналізовано та обґрунтовано основний зміст та визначено мету. Шляхом використання маркетингу та логістики на підприємствах, визначено зв'язок між цими поняттями і відокремлено пріоритетну роль споживачів, а не виробника. RU: В данной статье раскрыты и систематизированы существующие подходы отечественных и зарубежных ученых относительно понятий «маркетинг» и «логистика» в отношении деятельности предприятий. На основе их мнения была обоснована экономическая сущность понятий, проанализировано и обосновано содержание маркетинга и логистики, а так же выделено их общую цель. Используя концепцию маркетинга и логистики, определена взаимосвязь между этимипонятиями и выделено приоритетную роль потребителей, а не производителей. EN: This article clearly revealed and systematized existing approaches domestic and foreign scholars on the terms "marketing" and "logistics" relative activity. Based on their opinions and defined the economic substance of the main provisions of concepts analyzed and proved the basic content and their common goal. Also shown that most scientists binding nature of logistics with the functions of management of material and information flows from the source of raw materials to finished products of consumption. Through the use of marketing and logistics enterprises, defined the relationship between these concepts and vidokremeno priority role of consumer rather than producer. For the purposes of problem to be solved and shows that logistics and marketing are part of the whole process of customer satisfaction. Also, this paper shows that logistics and marketing nevvidilni each other because together they determine the policy and the nature of the production, supply and marketing activities of market relations.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогистикаuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectпроизводствоuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.titleСутність та підходи до формування інвестиційної стратегії на підприємствах залізничного транспортуuk_UA
dc.title.alternativeСущность и подходы к формированию инвестиционной стратегии на предприятиях железнодорожного транспортаuk_UA
dc.title.alternativeThe essence of and approaches to investment strategy of the railway transport enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 43

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzmenko.pdf437.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.