Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКірдіна, Олена Григорівна-
dc.contributor.authorУкраїнська, Лариса Олегівна-
dc.contributor.authorKirdina, O.-
dc.contributor.authorUkrainska, L.O.-
dc.date.accessioned2022-05-30T11:43:28Z-
dc.date.available2022-05-30T11:43:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКірдіна, О. Г. Антикризове управління розвитком залізничного транспорту в умовах глобальної турбулентності / О. Г. Кірдіна, Л. О. Українська // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2021/2022. – № 76-77. – С. 24-32.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9474-
dc.description.abstractUA: Проаналізовано сучасний стан і розглянуто основні проблеми функціонування залізничного транспорту. Встановлено, що в умовах посилення зовнішніх загроз, скорочення обсягів роботи і підвищення конкуренції на ринку транспортно-логістичних послуг залізнична компанія виявилася не в змозі забезпечити стабільне функціонування і її стале соціально-економічне зростання. Доведено доцільність провадження дієвої антикризової політики на залізничному транспорті. Відзначено фрагментарну активізацію процесів антикризового управління на залізничному транспорті, зокрема за рахунок створення Антикризового штабу з відновлення сталого функціонування АТ «Укрзалізниця». Виділено ключові ризики, які обмежують стале зростання АТ «Укрзалізниця» в умовах глобальної турбулентності та домінування системної кризи в галузі.-
dc.description.abstractEN: The current state is analyzed and the main problems of railway transport functioning are considered. It is established that in the context of increasing external threats, reduced work volumes and increased competition in the market of transport and logistics services, the company was not able to ensure stable functioning and its further sustainable socio-economic growth. The expediency of implementing an effective anti-crisis policy in railway transport is proved. Fragmentary activation of anti-crisis management processes in railway transport was noted, in particular due to the creation of an anti-crisis headquarters to restore the sustainable functioning of JSC “Ukrzaliznytsia”, determining its goals and main tasks of activity. Key risks that limit the sustainable growth of modern business entities, in particular JSC “Ukrzaliznytsia”, in the context of global turbulence and the dominance of a systemic crisis in the industry are highlighted.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectглобальна турбулентністьuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.subjectантикризові заходиuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectcrisis managementuk_UA
dc.subjectglobal turbulenceuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectthreatsuk_UA
dc.subjectanti-crisis measuresuk_UA
dc.titleАнтикризове управління розвитком залізничного транспорту в умовах глобальної турбулентностіuk_UA
dc.title.alternativeAnti-crisis management of railway transport development in the context of global turbulenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 76-77

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirdina.pdf626.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.